השוק

מיטב דש עם תוצאות חזקות ברבעון השלישי: גידול של 32% ברווחים

בית ההשקעות הציג רווח נקי של 29 מיליון שקל והכנסות של 233 מיליון שקל ואף הודיע על חלוקת דיבדנד לבעלי המניות בסך של 20 מיליון שקל: "הקורונה שינתה את פני התחרות"
יהודה לוינגר | 
אילן רביב (צילום רמי זרנגר)
בית ההשקעות מיטב דש בניהולו של אילן רביב, פרסם היום (שני) את תוצאות הרבעון השלישי עם נתוני צמיחה למרות משבר הקורונה: הרווח הנקי הסתכם ב-29 מיליון שקל - גידול של 32% אל מול הרבעון שנה שעברה אז הרווח הנקי עמד על 22 מיליון שקל.
בנוסף, מדווחים בבית ההשקעות על הכנסות של 233 מיליון שקל - עלייה אל מול רבעון השלישי שנה שעברה אז היו ההכנסות בסך 223 מיליון שקלים. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכמו הכנסות הקבוצה לסך של כ- 705 מיליון שקלים בהשוואה ל- 702 מיליון שקלים בתקופה המקבילה שנה שנה שעברה. עיקר העלייה בתקופת הדוח נובעת מהכנסות חבר הבורסה וברוקראז' מוסדי בקיזוז ירידה בהכנסות מניהול נכסים.
עוד עולה מדו"חות הרבעון השלישי על עלייה בפעילות הברוקראז' ב-37% שהסתכמו בכ-33 מיליון שקל, וזאת בהשוואה ל-24 מיליון שקל ברבעון המקביל שנה שעברה. במיטב דש דיווחו כי כחלק מכתנית אסטרטגית לצמיחה הוענקו אופציות ליו"ר ומנכ"ל הטרייד.
היקף הנכסים המנוהלים של מיטב דש, עלה בסוף הרבעון השלישי לכ-129 מיליארד שקלים, בהשוואה ל-123 מיליארד שקלים בסוף הרבעון השני של 2020 ומאז נמשכה הצמיחה. סמוך למועד פרסום הדוחות הכספיים הסתכם היקף הנכסים המנוהלים בכ-140 מיליארד שקלים.
לעומת התוצאות החזקות, היקף ההכנסות מניהול קופות גמל וקרנות פנסיה הסתכמו ברבעון השלישי של 2020 בכ-75 מיליון שקלים. ירידה בהשוואה ל-79 מיליון שקלים ברבעון המקביל שנה שעברה. 
עם פרסום התוצאות של הרבעון השלישי, במיטב דש אף הודיעו כי בית ההשקעות יחזור לחלק דיבנדים לבעלי המניות בסך של 20 מיליון שקל.
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש, מסר לאחר פרסום תוצאות הרבעון: "הקורונה שינתה את פני התחרות בתחום הטרייד; אנחנו מהווים כיום אלטרנטיבה מקצועית ומשתלמת ללקוחות פרטיים שסוחרים בניירות ערך. אנו עדים לשינויים בהרגלי הצריכה ולמעבר מאסיבי של לקוחות לזירת המסחר במיטב דש טרייד באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים. ניתן לראות את קפיצת המדרגה בהכנסות וברווחיות מתחילת השנה ובכוונתנו להאיץ את הצמיחה בשנים הבאות  בתחום זה, כך שמיטב דש טרייד תהיה החברה המובילה בישראל למסחר בניירות ערך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה