השוק

אלביט עם עלייה קלה בהכנסות ברבעון השלישי: 1.13 מיליארד דולר

עלייה של 24% ברווח הנקי המתואם ל-72.7 מיליון דולר, ועלייה של 3% בהכנסות ל-1.13 מיליארד דולר, אלביט מערכות מציגה נתונים יפים ברבעון השלישי, וזאת על רקע השינויים הארגוניים בחברה שייתכן וישפיעו עליה בעתיד
יהודה לוינגר | 
אלביט מערכות (צילום ויקיפדיה)
חברת אלביט מערכות פרסמה היום (שלישי) את תוצאות דו"חות הרבעון השלישי, וזאת על רקע השינויים הארגוניים שחלו בחברה וההשפעות העתידיות שיגיעו מהן. על פי הדו"ח, הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בסך של 1.13 מיליארד דולר, וזאת אל מול הכנסות של 1.1 מיליארד דולר ברבעון המקביל שנה שעברה.
הרווח הנקי המתואם שהציגה החברה ברבעון השלישי היה בסך 72.7 מיליון דולר, נתון המהווה עלייה של 24% לנתוני הרבעון המקביל שנה שעברה אז הציגה החברה רווח נקי של 58.7 מיליון דולר. עוד עולה מהנתונים כי צבר ההזמנות עלה גם הוא ל-10.9 מיליארד דולר. עלייה קלה לעומת נתוני החברה בסוף הרבעון הקודם: 10.8 מיליארד דולר.
בקטגוריית ההוצאות, דיווחה החברה כי הוצאות השיווק והמכירה הסתכמו ב-71.6 מיליון דולר, ירידה מההוצאות ברבעון המקביל שנה שעברה שהסתכמו ב-75.5 מיליון דולר. כך חלה גם ירידה הוצאות הנהלה והוצאות כלליות שהסתכמו לסך של 51 מיליון דולר, וזאת אל מול סך ההוצאות ברבעון המקביל שנה שעברה שעמד על 57.5 מיליון דולר.
כזכור, שלשום פרסמה חברת אלביט על שינויים יסודיים בארגון הפנימי של החברה, וסגירת חטיבת המודיעין והמל"טים שהביאה להתפטרותו של סגן נשיא אלביט אלעד אהרונסון. המסחר בבורסה הגיב לשינויים, ומניית אלביט ירדה אתמול בשיעור של 1.39% והציגה שער של 38,420 אג'.
נשיא אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס, התייחס לתוצאות הרבעון השלישי בחיוב וזאת אל מול התקופה המאתגרת של מגפת הקורונה שהשפיעה גם בתחום התעופה האזרחית וירידה בשווי הנכסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה