השוק

"שלום הגעתי לבנק לאומי? לא, זה מזרחי טפחות"

בנק לאומי פרסם באתר מייל ומס' טלפון לצורך יצירת קשר עם יחידת גביית החובות. אלא שבכלל היה מדובר בפרטי ההתקשרות של הבנק המתחרה. בנק לאומי: "טעות סופר שתוקנה" 

מערכת ice |  5
בנק לאומי, בנק מזרחי טפחות (צילום מערכת אייס ,Magma Images)
פרטי התקשרות מפתיעים הופיעו הבוקר (רביעי) באתר בנק לאומי. לקוחות שרצו ליצור קשר עם יחידת גביית החובות של הבנק הופתעו לגלות כי כתובת המייל והטלפון המופיעים באתר בכלל שייכים לבנק המתחרה - מזרחי טפחות. גם המספר שהפנה את הלקוחות למוקד של גביית המשכנתאות הפתיע את הלקוחות בכך שהם מצאו את עצמם מחייגים למוקד של בנק מזרחי טפחות.
כתובת המייל שהוצגה באתר לאומי הסתיימה באותיות UMTB של בנק מזרחי טפחות המתחרה, כאשר בנק לאומי כלל אינו מציע אפשרות עבור פניות במייל מצד הלקוחות שחפצים בכך. בנק לאומי מציע ללקוחותיו לפנות דרך הצ'אט באתר, במספר הטלפון או דרך טופס מקוון שמובנה באתר החברה. לאחר פנייה לבנק ניתן לראות כי התקלה סודרה וכעת רק מספר הטלפון הנכון מוצג באתר. מלאומי נמסר: מדובר בטעות סופר. אנו מודים לכם שהסבתם את תשומת ליבנו ודאגנו לתיקונה באופן מיידי.
זו לא ההתנגשות הראשונה בין שתי הבנקים, כאשר בחודשים האחרונים בנק לאומי גייס לשירותיו את אורי יוניסי, לשעבר מנהל פעילות המשכנתאות של מזרחי טפחות. המהלך הוביל לפרידה מכוערת שהגיעה עד לכותלי בית המשפט. בין היתר טען יוניסי כי בכירים בבנק התנכרו לו ואף ספג איומים מצד מנכ''ל הבנק אלדד פרשר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מישהו בכוח רוצה לקבל מכתב פיטורין?
    אייל 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה יש דרכים יותר יצירתיות לדאוג שיפטרו אותך. כאילו בן אדם קם בבוקר ואמר - ממממממממ בוא נעצבן מישהו ממש - נחליף את הטלפונים!! הטרלה של אחד באפריל בערך. נשפכתי מצחוק
    סגור
  • 4.
    נו, יפה שגם בלאומי חושבים על מזרחי טפחות
    מיכל 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך למדיי....
    סגור
  • 3.
    טעות מביכה
    דנה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעות ממש מביכה לא מבינה איך בכלל לא חשבו לפנ לבדוקי את המס' טלפון כששמו אותו באתר, אני הייתי צריכה לברר משהו עם הבנק ובכלל הגעתי לנציגה של מזרחי שלא הבינה מה אני רוצה מחייה.
    סגור
  • 2.
    פחחחחח לאומי פחים
    איש הפח 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הטעות הכי קטנה שלהם. בנק נורא אין ספק שמזרחי עדיף. לא רק במשכנתא
    סגור
  • 1.
    בנק לאומי בתגובה: כתבנו 'שלופים' (ל"ת)
    חחחחח 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור