השוק

לראשונה: משלחת ישראלית עסקית רשמית בביקור בבחריין

משלחת ישראלית עסקית רשמית ראשונה בביקור בבחריין בהזמנת הממשל, בהובלת התאחדות התעשיינים, מכון היצוא, בנק הפועלים ובחסות השגרירות האמריקאית. נשיא התאחדות התעשיינים: "הזדמנות אדירה לתעשייה הישראלית"
יהודה לוינגר | 
ביקור היסטורי בבחריין (צילום התאחדות התעשיינים)
מימין: ד״ר רון תומר, דב קוטלר, זיאד אל זיאני, אדיב ברוך ואריה לייסטון
משלחת עסקית רשמית ראשונה מישראל נחתה היום (רביעי) במנאמה בירת בחריין, ונפגשה עם שר הכלכלה והמסחר של בחריין, זיאד אל זיאני וכן עם בכירי הבנקאות והעסקים במקום.
את המשלחת הובילו נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, יו"ר מכון הייצוא, אדיב ברוך, מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, ומשתתפים בה: שותף מנהל בקרן ויולה פינטק, דני צידון, מנכ"ל קבוצת הראל מישל סיבוני, יועץ בכיר לשגריר האמריקאי בישראל ומנהל קרן אברהם לקידום היחסים הכלכליים באזור אריה לייסטון ואסף אזולאי וקרן מזור מבנק הפועלים.
על פי הודעת המשלחת, מטרתה מטרת הינה קידום היחסים העסקיים בין המדינות, בדגש על שיתופי פעולה בין הבנקים על מנת שאנשי עסקים יוכלו להתחיל ולסחור. בחריין היא מרכז פיננסים אזורי, והכריזה על רצונה לפתח ולקדם את תחום הפינטק.
בהודעה לעיתונות אשר פרסם היום שר הכלכלה והמסחר של בחריין, זיאד אל זיאני, הוא קידם בברכה את המשלחת הכלכלית הראשונה מישראל וציין כי בניית היחסים הכלכליים בין שתי המדינות היא צעד חשוב לביסוס הסכמי השלום. לדברי השר אל זיאני, בחריין וישראל רואות פוטנציאל עסקי גדול בביסוס הקשרים המסחריים והפיננסים וכי הביקור היום הוא פתח להידוק הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות".
נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, אמר כי: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם הבחריינים הזדמנות אדירה לתעשייה הישראלית, של קידום משותף של הכלכלות. מצאנו שותפים אמיתיים לדרך המעוניינים להתקדם יחד ונפעל שכך יהיה".
יו"ר מכון הייצוא, אדיב ברוך, אמר כי "השוק האמירתי ואיתו השוק של העולם הערבי כולו, מהווה הזדמנות אדירה לכלכלה הישראלית בכלל ולייצוא בפרט. בניית האמון במהלך הפגישות שלו כאן במשלחת העסקית הראשונה, היא תחילתה של מערכת יחסים ארוכת טווח שתשרת את כלל היצואנים״. 
מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, אמר: "היחסים עם בחריין הם הזדמנות אדירה עבור אנשי עסקים ישראליים בדגש על חברות פינטק, והם בהמשך למאמצים של בנק הפועלים לפתח עסקים חדשים עבור לקוחותיו עם המדינות באזור. מצאנו אצל המארחים רצון לבנות עסקים משותפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה