השוק

דור אלון הכפילה את הרווח הנקי ברבעון ה-3 של 2020 לכ-37 מיליון שקל

חברת הדלק דיווחה על צמיחה ברבעון החולף לעומת 16 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד וכן על צמיחה בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת. הרווח הגולמי ברבעון זה: 269 מיליון שקל לעומת 238 מיליון שקל אשתקד
כפיר אדר | 
דור אלון (צילום יחצ)
דור אלון לא עוצרת בקורונה: חברת הדלק הכפילה את הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה לכ-37 מיליון שקל לעומת 16 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וכן מדווחת על צמיחה בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת.
הקבוצה מדווחת כי בתום הסגר אשר הסתיים לאחר תקופת הדוח, ניכרת התאוששות מהירה במכירות הדלקים, גידול בשיעור של כ-12% במכירות חנויות הנוחות וצמיחה מתמשכת של כ-9% במכירות החנויות העצמאיות. מכירות רשת החנויות am:pm הסתכמו ברבעון לכדי- 124 מיליון שקל, עם זינוק של כ-22% מתחילת השנה בסל הרכישה בממוצע במכירות המקוונות. השקת פורמט "המיני סופר אלונית" הניב צמיחה של כ-20% במכירות בהשוואה למכירות הפורמט הקודם בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי של דור אלון ברבעון השלישי של 2020 הסתכם לכ-269 מיליון שקל לעומת סך של כ-238 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם לכ-41 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי של כ-9 מיליון ברבעון מקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם לכ-67 מיליון שקל לעומת כ-49 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון של החברה ליום 30 בספטמבר עומד על כ-1.1 מיליארד שקלעמי, כ-22% מסך המאזן.
יו"ר דירקטוריון דור אלון, ישראל יניב, מציין: "אסטרטגיית גיוון תחומי הפעילות של דור אלון שהתווה בעל השליטה, מר מוטי בן משה, והפיכתנו מחברת דלק לקבוצת אנרגיה, קמעונאות ונדל"ן ממשיכה להוכיח את עצמה – וביתר שאת בעידן מורכב ומאתגר זה של מגפת הקורונה וההגבלות המתחייבות ממנה".
מנכ"ל דור אלון, עמית זאב, הוסיף כי: "גם ברבעון השלישי השכלנו להתאים את מתכונות פעילות החברה ומבנה ההוצאות למציאות העסקית המשתנה לנוכח מגפת הקורונה והשלכותיה על המשק הישראלי. אנו ממשיכים בפיתוח עסקיה הקיימים של החברה כמו גם בבחינת הזדמנויות עסקיות בתחומים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה