השוק

חברת המיכשור הרפואי מיטראסיסט מדיקל גייסה 50 מיליון דולר

החברה שבבעלותו של גיל נאור פיתחה מסתם רפואי למטופלים עם אי-ספיקה מיטרלית ראשונית או שניונית, שנמצאים בסיכון גבוה. בין המשקיעים ישנם גם חברות מסין. שווי החברה עומד על כ-300 מיליון דולר

מערכת ice | 
היזם גיל נאור (צילום שי זילברמן)
הסטארט-אפ הישראלי מיטראסיסט מדיקל גייס 50 מיליון דולר, ושוויו עומד על כ-300 מיליון דולר, כך מדווחת היום (רביעי), החברה. בין המשקיעים הנוכחיים נמצאות פוסון פארמה הסינית וחברת הביטוח פינג-אן. החברה פיתחה מסתם רפואי המוחדר בצנתור למטופלים סימפטומטיים עם אי-ספיקה מיטרלית (תחזרת צניפית) ראשונית או שניונית, אשר נמצאים בסיכון גבוה לניתוח או עם מניעה מניתוח.
החברה החלה ניסויים מוצלחים בבני אדם לפני כשנה, ומתכננת להגיע לשוק בעוד כ-שנתיים. החברה מתכננת לגייס עובדים נוספים בתחילת 2021, לצורך פיתוח רעיונות נוספים בתחום המחלות המבניות של הלב.  בסבב הנוכחי מצטרפות ארבע קרנות סיניות גדולות. עד היום גייסה החברה כ-35 מיליון דולר. המהלך לווה על ידי עורכי הדין יאיר גבע ויובל זילבר, מהרצוג פוקס נאמן.
מיטראסיסט מדיקל נוסדה ב-2009 על ידי גיל נאור, על בסיס רעיון שהגה לטיפול בבעיה של מסתם הלב שגורמת לירידה ברמת החיים של כמאות אלפי אנשים בשנה. החברה פיתחה מסתם להחלפה בצנתור מלא, ללא הצורך בניתוח ארוך ומסוכן שכולל עצירה מוחלטת של הלב. כיום, מאות אלפי אנשים שזקוקים להחלפת מסתם אינם יכולים להיות מטופלים, כיוון שאינם עומדים בקריטריונים של ניתוח לב פתוח. המסתם הייחודי של החברה יאפשר לכל אותם חולים לקבל את הטיפול הנידרש על מנת להאריך את חייהם באופן משמעותי.
גיל נאור, מנכ"ל ומייסד החברה: "זאת תקופה מאתגרת לגיוס מימון, אבל חשיבות המוצר לטיפול בחולים גבוהה מדי כדי שנחכה שהמציאות תשתנה. הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה לסיים את הניסויים הקלינים להוכחת יעילות ובטיחות המוצר, ולהגיע לשוק הסיני ולהנפקת החברה המתוכננת ב-2024".  עוד הוא מוסיף "ישנם כיום מספר רב של חברות בעולם שמפתחות מוצרים מקבילים לטיפול בבעיית המסתם המיטרלי והטכנולוגיות מתפתחות בקצב הולך וגדל, אבל הדרך לפיתרון אופטימלי עוד ארוכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה