השוק

כך ענקית המזון נסטלה מתגייסת למאבק בשינויי האקלים

יצרנית המזון השוויצרית פתחה ביוזמה בעקבות הביקורת הרבה על פליטת גזי החממה שהיא יוצרת| החברה תשתול כ-200 מיליון עצים בעשר השנים הבאות כחלק מהשקעה בגובה 3.5 מיליארד דולר
מערכת ice | 
נסטלה (צילום מסך יוטיוב)
נסטלה תשקיע כ-3.5 מיליארד דולר ביוזמות שמטרתן להתמודד עם שינויי האקלים בחמש השנים הקרובות, כך הודיעה היום (חמישי), החברה השוויצרית. בין היתר היא צפויה לשתול כ-200 מיליון עצים לאורך עשר השנים הבאות. ענקית המזון והמשקאות השוויצרית אמרה כי ההשקעות ימומנו בעיקר באמצעות התייעלות תפעולית ומבנית ולא אמורה להשפיע על הרווחים.
החברה תשקיע גם כ-1.44 מיליארד דולר עבור פיתוח חקלאות בת-קיימא. כחלק מהמאמצים שלה, נסטלה שואפת להגיע ל 100% אנרגיה מתחדשת בחמש השנים הקרובות ולתמוך בחקלאים ובספקים לקידום חקלאות בת-קיימא. בין היתר היא מתכננת לשתול כ-20 מיליון עצים בכל שנה במשך 10 השנים הבאות.
נסטלה התחייבה לצמצם את פליטות גזי חממה שהיא יוצרת עד שנת 2030 ולהשתמש בכ- 100% אנרגיה מתחדשת בכ-800 האתרים שלה ברחבי העולם עד שנת 2025. היא גם הבטיחה שקיפות מלאה בכל הפעולות בנושא. ההודעה מגיעה לאחר שביקורות רבות הופנו לחברה על כך שהפסולת שהיא יוצרת פוגעת באיכות הסביבה. 
מותגי החברה נסקפה (קפה) וקיטקט (שוקולדים) הודיעו כי ישתפו פעולה יחד עם החקלאים כדי ליצור סביבה חקלאית בת-קיימא. החברה מצפה שכ- 14 מיליון טון או 50% יסופקו על ידי חקלאים שישתמשו בטכניקה הזו עד שנת 2030.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה