השוק

שמחה מוקדמת מדי? בחריין חזרה בה מההצהרות כי תקבל סחורה מיהודה ושומרון

אחרי ששר התעשייה, המסחר והתיירות של בחריין, זייד בן ראשיד אלזיאני, הצהיר כי מדינתו תקבל מוצרים שמיוצרים מעבר לקו הירוק, הממשל במדינתו חזר בו מההצהרות בשל הלחץ הרב מצד גורמים אנטי ישראליים
כפיר אדר | 
בחריין (צילום ויקימדיה)
רק לפני מספר ימים הודיעה בחריין כי במסגרת הסכמי השלום עם ישראל, היא תקבל מוצרים מתוצרת יהודה ושומרון, אבל ככל הנראה השמחה הייתה מוקדמת מדי כאשר המדינה מחצי האי הפרסי חזרה בה מההצהרות.
הלחץ האנטי-ישראלי ככל הנראה עומד מאחורי ההחלטה של בחריין בנוגע לרכישת סחורות שיוצרו בהתיישבות מעבר לקו הירוק, והודיעה כי היא לא תייבא סחורות מאיו"ש  למדינה. בימים האחרונים הופעלו על הממשל הבחרייני לחצים גדולים לעשות כך.
גם ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי, אמר בעקבות הודעת בחריין כי תקבל מוצרים מיהודה ושומרון: "בחריין מוכיחה כי מדובר בשלום של אמת. עתה עלינו לאמץ את התפיסה גם בקרב השכנים לנו בגבולות ובתוכנו הישראלים. קניית מוצרים מיהודה ושומרון מחזקת את אזורי התעשייה המשותפים מקרבת בין תרביות ומחזקת הלכה למעשה את השלום. זהו מסר לנו הישראלים ומסר לעולם".
כזכור, רק ביום רביעי שר התעשייה, המסחר והתיירות של בחריין, זייד בן ראשיד אלזיאני, הצהיר לתקשורת כי: "בחריין תתייחס לכל המוצרים הישראליים כמוצרים ישראליים ללא קשר לתיוגם או למקור ייצורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה