השוק

נסגרו ארבעה מכרזים למשרדים ומסחר באזור התעשייה שקד באופקים

רשות מקרקעי ישראל פרסמה את הזוכים במכרז בשטח המסחר באופקים. בין הזוכות: קבוצת מגידו, האחים אוזן ורשת המזון יוחננוף שתקים חנות במקום. צבי וינר מנכ"ל קבוצת מגידו: "בנגב המערבי יש אופק של התפתחות משמעותית"
ארנולד נטייב | 
אזור תעשיה שקד (צילום פייסבוק: משרד הכלכלה והתעשייה)
רשות מקרקעי ישראל פרסמה אתמול (ראשון), את שמות הזוכים בארבעה מכרזים באזור התעסוקה המתפתח של אופקים.  במגרש הראשון זכתה קבוצת מגידו במגרש בן 4 דונם, תמורת 606 אלף שקל לדונם לפני הוצאות פיתוח. על המגרש תקים החברה פרויקט של תעסוקה ומסחר על פי התכנית לבניין עיר (תב''ע).
על מגרש נוסף של כ-5 דונם זכתה חברת האחים אוזן במחיר של 774 אלף שקל לדונם לא כולל הוצאות פיתוח ואילו בשני המגרשים האחרונים במכרז זכתה רשת הקמעונאות האחים יוחננוף שיקימו מרכז קניות במקום. מדובר במגרש בן 6.6 דונם עליו זכו לפי מחיר של כ-1.5 מיליון שקל לדונם ומגרש בן 6.8 דונם, עליו זכתה הרשת גם כן, לפי כ-1.5 מיליון שקל לדונם.
אזור התעשייה הדרומי של אופקים (אזור התעשייה שקד), חולש על פני 708 דונם. הוא מוקם ביוזמת עיריית אופקים, בתוכנית שיצאה לדרך בשנת 2017. לפני המכרזים האחרונים שווקו כבר 18 שטחי התעשייה לאחר שהיו בסביבות 100 מציעים שונים שהתחרו עליהם. הביקוש היה גבוה, ככל הנראה בשל המיקום האסטרטגי של העיר אופקים הנמצאת על ציר מרכזי בדרום הארץ, בין אשקלון לבאר שבע.
צבי וינר מנכ"ל קבוצת מגידו מציין: "הנגב המערבי הוא מבין עתודות הקרקע הבודדות במדינה שיש להן אופק של התפתחות משמעותית מבחינת בנייה למגורים, מסחר  ותעסוקה, שכן ברובו הוא איננו מיושב למרות מיקומו האסטרטגי ונגישותו מבחינה תחבורתית הן באמצעות רכבת ישראל והן באמצעות סמיכותו לכביש חוצה ישראל. אופקים לדוגמא, נמצאת כשעה נסיעה ממרכז הארץ והיא קרובה מאוד למטרופולין באר שבע . התפתחותה המואצת בשנים האחרונות, מאפשרת להציע דיור איכותי לאלפי משפחות צעירות בשכונות חדשות ובמחירים מאוד אטרקטיביים ביחס לבאר שבע ובכלל, הטבות המס המגיעות לתושבי המקום, רק מגבירות את איכות החיים של התושבים ומהוות בפני עצמן מוקד משיכה שיש לו חלק חשוב בהצלחת העיר והסובב אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה