השוק

"זה לא סגר מלא - זה שקר מלא, המסחר בשלבי גסיסה מתקדמים"

יו״ר התאגדות רשתות האופנה ויו״ר פורום הקניונים במסר תקיף: "המסחר שוב נבחר להיות הקורבן העיקרי לטיפול בכשלונות הממשלה שלא מיישמת לקחים, המסחר לא ישלם את מחיר המחדלים של הממשלה ולכן נפתח את העסקים ב-10 בינואר"
כפיר אדר |  10
קניות (צילום ביג מרכזי קניות)
שחר תורג׳מן - יו״ר התאגדות רשתות האופנה, המסחר וההסעדה ואופיר שריד - יו״ר פורום הקניונים יצאו במסר משותף בו קראו לפתוח את העסקים, כמו שהתחבורה הציבורית, בתי הספר, רשתות הסטוקים ובתי הכנסת פתוחים ויהיו פתוחים גם במהלך הסגר המתוכנן שיחל ביום ראשון ב-17:00.
שני ראשי הגופים מסרו בהצהרה תקיפה: "שקר מלא! זה לא סגר מלא, זה שקר מלא. א׳-ד׳ לומדים, יא׳-יב׳ לומדים, תחבורה ציבורית פועלת, עסקים ללא קבלת קהל בכל הארץ פתוחים, רשתות ״סטוקים״ פתוחות, 18,000 מתפללים מידי שישי בהר הבית והרשימה קצרה מלהכיל".
עוד נמסר: "החל מתחילת משבר הקורונה ועד היום המסחר בישראל היה סגור קרוב ל- 5 חודשים, כאשר במקביל ממשלת ישראל ייבאה את הנגיף מחו"ל, כמו כן, לא בוצעו אכיפות במיגזר הערבי, במיגזר החרדי, במסיבות ובחתונות, תפילות בהר הבית התקיימו ללא אכיפה כלל והתחלואה עלתה ועלתה. למרות ההפקרות הזו ועל מנת למנוע עלייה נוספת בתחלואה, נדרש ענף המסחר להיכנס שוב "מתחת לאלונקה" להיכנס לסגר ולהחזיר חצי מיליון עובדים שזה עתה שבו לעבודה - לחל״ת, בתנאי אחד: שיהיה זה סגר במתכונת "יום כיפור״.
בהמשך טענו: "הכל סגור כולל הכל! המסחר שוב נבחר להיות הקורבן העיקרי לטיפול בכשלונות הממשלה, כאשר בפועל, לצערינו, שוב קיבלה ממשלת ישראל החלטה לבצע סגר חלקי, סגר במתכונת של גבינה שווייצרית מחוררת, סגר מחורר שיוביל לירידה איטית בתחלואה - אם בכלל! הממשלה לא מיישמת לקחים וחוזרת על מתווה סגר שני, שהוביל למצב היום, במקום סגר אפקטיבי שאיפשר חמישה חודשי שיגרה".
לסיום מסרו: "אנחנו מודיעים בזאת לממשלת ישראל שהמסחר בשלבי גסיסה מתקדמים. המסחר לא ישלם את מחיר המחדלים של הממשלה ולכן בכוונתנו לפתוח את העסקים בכל מדינת ישראל בתאריך ה 10 בינואר. יש לזכור שעד אז יחוסנו  למעלה ממיליון אזרחי ישראל כולל כל האוכלוסיה שבסיכון".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    "סגר מלא"חחח
    טלי 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק. בסגר מלא יש לסגור את כל המדינה ורק להשאיר סופרים שיעשו משלוחים כמו המסעדות. כל ההגבלות וההיתרים סתם מבלבלים אותנו הציבור זה מותר זה לא דייי עד מתי זה יימשך המצב הזה. הציבור מבולבל, חלק מהאנשים במצב כלכלי קשה ומסכנים המבוגרים והקשישים שהם במצב נפשי ירוד כי אסור לבקרם ויכולים למות רק בגלל זה. כאחת שחלתה בקורונה אני מבינה את החששות והלחץ מהנגיף אבל ישנם אנשים שיכולים למות מהמצב הכלכלי הקשה שנפל עליהם או מזה שבני משפחה לא באים לבקרם והם בודדים.
    סגור
  • 9.
    ולמי יצביעו הסוחרים ובעלי העסקים הקטנים
    גדעון 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבחירות הבאות? ביבי. ומה יקבלו? את אותו הזיבי!
    סגור
  • 8.
    כל כך צודק
    רונן מאילת 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצרה שלא רק המסחר נפגע..גם כל האזרחים הנורמאטיביים.. הגבלת תנועה ל1000 מטר נועד רק לתת עוד כוח שיצר את שוטרי ישראל כדיקטטורים וקלגסים על האוכלוסיה שלא מייצרים עימות בעיות ..נראה את השוטרים מתמודדים עם מתפללים הר הבית..החסידויות..חתונות וחפלות אצל המגזר הערבי..אין מ ד י נ ת מ ש ט ר ה .
    סגור
  • 7.
    הוא צודק
    משה זוכמיר 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתי המשפט עובדים כרגיל לחלוטין. עורכי דין ועדים כנראה לא נדבקים מקורונה. טימטום
    סגור
  • 6.
    בלאגן
    שאול 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האוכלוסיה בסיכון אנשים בגילאים 70 ומעלה לא יהיו מחוסנים בעוד 10 ימים . כרגיל הברדק חוגג. במקום לחסן את האוכלוסיה בסיכון , מחסנים כל מי שבא להתחסן בלי תור .
    סגור
  • 5.
    לגמרי יש פה כיוון מסוים שלא רוצה בטובת הכלל (ל"ת)
    ישר כח! 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אדון תורמן
    דני 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדון תורגמן בגללך יש עוד סגר רק בגללך דואג לעובדים חחח דואג רק לעצמך
    סגור
  • 3.
    סתם שפנים
    ננ 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק מדברים.
    סגור
  • 2.
    צריך לאסור אותך, אם תפתחו ללא אישור.
    מיקי 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסחר יתאושש. האנשים שמתו וימותו מהקורונה, לא יחזרו.
    סגור
  • 1.
    אתכם לגמרי - ממשלת זגים ורשעים (ל"ת)
    תומר 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור