השוק

קבוצת ACE רשמה זינוק בהכנסות בשנת הקורונה ונערכת להנפקה לפי שווי של 400 מיליון שקל

קרן קדמה קפיטל שהינה הבעלים של רשת מוצרי הריהוט, צפויה להשלים את תהליך ההנפקה של החברה בבורסת תל אביב בתחילת 2021. ACE רשמה עלייה של 15% בהכנסות בשנה החולפת 
שרון טל |  1
איציק אוזנה, מנכ"ל ACE (צילום נמרוד גניש, פלאש 90/יוסי אלוני)
קבוצת ACE בדרך להנפקה: בעלי רשת הריהוט - קרן ההשקעות קדמה קפיטל, הודיעה היום (ראשון) כי ACE בבעלותה צפויה להשלים את תהליך ההנפקה של החברה בבורסת תל אביב בתחילת 2021. חברת ACE פרסמה היום (ראשון) טיוטת תשקיף לרשות לניירות ערך והיא נמצאת בימים אלה בסבב שיחות עם שורת גופים מוסדיים. ברק קפיטל חיתום מובילה את ההנפקה. על פי ההערכות בשוק, בכוונת החברה, הפועלת בתחום עיצוב הבית ותחזוקתו, מוצרים לרכב ומוצרי חשמל לבית, להנפיק לפי שווי מוערך של 400 מיליון שקל.  
קבוצת ACE מפעילה כיום כ-34 חנויות ברחבי הארץ (תחת המותגים אייס, אוטו דיפו ואייס אלקטריק) ומעסיקה כ- 1,000 עובדים. בשנים האחרונות עברה החברה, תחת הובלתו של איציק אוזנה, מנכ"ל החברה, שינוי עסקי הן במעבר לחברת OMNI-CHANNEL מובילה בישראל והן בפתרון הקשיים הלוגיסטיים שהחברה חוותה באמצעות מעבר לניהול עצמי של מערך הלוגיסטיקה של החברה והרחבתו ותוצאותיה הכספיות השתפרו משמעותית.
טיוטת התשקיף המתפרסמת לקראת ההנפקה חושפת כי הכנסותיה השנתיות של החברה לשנת 2020 צפויות להסתכם בכ-660 מיליון  שקל, צמיחה של כ-15% לעומת 2019, וכי הרווח הנקי שלה בשנת 2020 צפוי להסתכם בכ-36 מיליון שקל.
בקבוצת ACE אומרים כי "הנפקת החברה יצאה לדרך על רקע הגידול במכירות וברווחיות הסניפים לצד הצלחתו הרבה של אתר האי-קומרס שהחברה מפעילה. אתר האינטרנט של החברה הוגדר על ידי קדמה והנהלת החברה, לפני כשלוש שנים, כמנוע צמיחה עיקרי ומאז מראה צמיחה עקבית, עם עשרות אלפי רכישות מקוונות בכל חודש ומועדון לקוחות שגדל באופן עקבי והגיע לכדי 920 אלף חברי מועדון. המהפך העסקי במעבר לחברת OMNI-CHANNEL, באמצעות השילוב בין חנויות הרשת לאתר האי-קומרס, מעניק לחברה יתרון משמעותי ביחס לשחקנים אחרים בשוק, בכך שהוא מאפשר מערכת לוגיסטית חזקה של אחסון ושינוע ללקוחות לצד גמישות עסקית והקטנת הסיכון ביחס לתנודות במגמות צרכניות"
תקופת הקורונה חיזקה עוד יותר את פלטפורמת האי-קומרס בקרב לקוחות החברה והאיצה את מימוש חזון החברה להקמת פלטפורמה המתנהלת כ- Market place, ומציעה ללקוחותיה אלפי מוצרים מכל עולמות התוכן, גם כאלה שאינם מצויים ברצפת המכירה בחנויות הרשת. כחלק מחיזוק פלטפורמת האי קומרס השקיעה החברה רבות בפיתוח התשתיות הטכנולוגיות של האתר והרחבה של מוקד השירות התומך בו".
קרן ההשקעות קדמה קפיטל הוקמה בשנת 2006 על ידי השותפים שמנהלים אותה: אורי עינן (המכהן כיום כיו"ר דירקטוריון החברה), גלעד הלוי וגלעד שביט. הקרן מתמחה ברכישת חברות ישראליות מובילות בתחומן במגזרי פעילות שונים, והובלתן, יחד עם עובדיהן והנהלותיהן, לצמיחה. קדמה מנהלת כמיליארד וחצי שקל בשלוש קרנות. בין המשקיעים בקרן נמנים הגופים המוסדיים הגדולים בישראל, כמו גם משקיעים אמריקאים. 
ברשימת השקעותיה של קדמה בעשור האחרון נכללות בין השאר דנאל סיעוד וכ"א, קוואליטסט, מרינה פטריות הגליל, ש.אל ציוד טכני, גיל־קאר מערכות ואיסכור. לפני מספר חודשים מימשה קדמה בהצלחה רבה את השקעתה בחברת השירותים הרפואיים פמי פרימיום. הקרן השלימה את רכישת פעילות ACE מחברת אלקטרה מוצרי צריכה בתחילת שנת 2017.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ...
    שלום 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד פרסום יהושע!!
    סגור