השוק

משקיע בכיר: "אפל תזנק לשווי שוק של 3 טריליון דולר"

המשקיע הטכנולוגי ג'ין מנסטר אמר כי הוא רואה דרך סבירה עבור אפל להגיע לשווי שוק של כ-200 דולר למניה לעומת כ-132 דולר למניה כיום. מניית אפל זינקה השנה בכ-80%
שרון טל |  1
חנות אפל, טים קוק (צילום pixabay, ויקיפדיה)
האם אפל בדרך לשבור שיא נוסף? ג'ין מנסטר, אנליסט ותיק ומשקיע בבנק ההשקעות פייפר ג'פרי, מעריך שכן. על פי דיווח ב-CNBC, מנסטר מאמין כי אפל יכולה להגיע משווי של כ-2.3 טריליון דולר כיום, לשווי של 3 טריליון דולר, זאת אם ערך המניה שלה יטפס מ-132 מיליון דולר כיום לכ-200 דולר למניה.
"זה צריך להיות מעוגן ברווחים. זה העניין העוצמתי באפל", אמר מנסטר, שהקים את חברת ההון סיכון Loup Ventures. לדבריו, התחזית שלו מבוססת על סחר של אפל ביחס מחיר לרווח במכפיל רווח של 35, עד 2022. מכפיל הרווח הנוכחי של אפל הוא כמעט 41, לאחר שהמניה זינקה השנה בכ-81%. אמזון, שמניותיה זינקה בכ-76%, נסחרת במכפיל רווח של 95.
קטליזטור אחד שיכול להניע את הצמיחה של אפל הוא אימוץ נרחב של עבודה מרחוק, מגמה גוברת הודות למשבר הקורונה: "האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית תשפיע על המספרים בצורה חיובית", אמר מנסטר, "אנשים שעובדים מרחוק ירכשו בשנה-שנתיים הקרובות עוד מחשבי מק, אייפודים ושירותים נוספים", עוד אמר מנסטר כי הוא חושב שאפל יכולה למנף את עסקי החומרה שלה לשירות, כמו למשל רכישת Mac במנוי.
מנסטר גם חזר על הערכותיו כי המכפיל של אפל אף יכול לעמוד בהרחבה נוספת בהתאם לפעולות המשקיעים בחברה, שדחפה בשנים האחרונות לייצור הכנסות נוספות משירותים להגדלת מכירות החומרה שלה. נוסיף ונאמר כי אפל הכריזה לאחרונה על כניסתה לתחום הרכב החשמלי, מה שמהווה תחרות לטסלה, תחום שיכול לתרום מאוד לרווחיה העתידיים של אפל: "אנו מאמינים שזה מגיע, והשיח על מכוניות הוא הזדמנות גדולה עבור המכפילים של אפל", אמר מנסטר, ורמז לדיווחים על אפל שעשויה לייצר מכונית חשמלית בעוד כמה שנים.
באופן כללי יותר, אמר מנסטר כי הוא מאמין שאפל תמשיך בביצועי המניות החזקים שלה בשנת 2021, במיוחד בהשוואה לאחיה בחברות ה-FAANG. בנוסף לאפל, קבוצת חברות הטכנולוגיה כוללת גם את אמזון, פייסבוק, אלפבית של גוגל ונטפליקס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם עובדים עם WIN או אנדרואיד
    מי קונה אפל? 01/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל =מכשירים יקרים שלא מתחברים לכלום
    סגור