השוק

"מתנגדים לדרכון הירוק": חדרי הכושר דורשים להיפתח ראשונים

פורום חדרי הכושר מודיעים כי הם סיכמו עם משרד הבריאות על פתיחת הענף כבר בפעימה הראשונה במתווה היציאה מהסגר: "הם מבינים שהיו קשוחים מידי איתנו, ושאין לכך הצדקה"
ארנולד נטייב |  11
הפגנת מכוני הכושר (צילום דרור אורפז)
ענף חדרי הכושר מתנגדים להפעלת הדרכון הירוק כתנאי כניסה למכוני האימון, כך עולה מהודעה שפרסמו היום (חמישי), מובילי המאבק. בימים הקרובים המחאות של העובדים בענף צפויות לעלות הילוך, כאשר מתוכננים מספר אימוני ראווה מחוץ למשרד הבריאות.
על פי הדיווחים, מתווה היציאה מהסגר כולל בפעימה הראשונה את מערכת החינוך, חנויות הרחוב וביטול הגבלת המרחק. הפעימה השנייה צפויה לכלול את אירועי התרבות והספורט ואירועים לבעלי דרכון ירוק ורק הפעימה השלישית צפויה לכלול את חדרי הכושר, מלונות ומסעדות.   
בפורום חדרי הכושר אמרו: "למרות הפרסומים, אנו נמצאים בקשר רציף עם שרים בכירים בממשלה ועם גורמים בכירים במשרד הבריאות, והם עומדים מאחורי הבטחותיהם שחדרי הכושר יפתחו ראשונים מכלל המשק, למעט החינוך. הם מבינים שהיו בעבר קשוחים מידי עם הענף, ושאין לכך כל הצדקה".
עוד אמרו כי הם לא יעמדו מנגד אם משרד הבריאות יחזור מההסכמים: "אנחנו לא נקבל ולא נסכים לשום אפשרות בה שוב נפתח אחרונים במידה ולא יעמדו בהבטחותיהם, בהתאם להחלטת הקבינט נשקול צעדים בהמשך. כמו כן, אנו מתנגדים נחרצות לדרכון ירוק כתנאי לכניסה לחדרי כושר, כי מדובר במכה כלכלית קשה לענף. אין שום היגיון בהתניה מכיוון שמרבית המתאמנים בחדרי כושר הינם צעירים שהמדינה לא מאפשרת להם כרגע להתחסן".
לאורך התקופה, חדרי הכושר הציעו מתווה לפתיחת הענף שכולל בין היתר, שמירת 2 מטר בין מתאמן למתאמן בכל מתחמי הפעילות, בעמדת השירות תותקן מחיצת פלסטיק בין העובד ללקוח, מועדוני הכושר יצולמו לצורך תיעוד, בין המכשירים האירוביים יוצב חוצץ, ברחבי המועדון יוצבו עמדות שילוט עם הנחיות, חובת שימוש במגבת, הצבת מגבונים ומוצרי חיטוי, וייאסר שימוש בסאונה ובג'קוזי. 
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שיפתחוווווו!!!!! אני כבר כמעט מאבדת את שפיותי ללא הכושר
    יעל 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כושר זה לנשמה
    סגור
  • 9.
    שחררו את ענף הכושר
    אנונימית 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובלי דרכון ירוק!! אנחנו לא בשואה!! תודה!
    סגור
  • 8.
    לא לפתוח
    ניר 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חדרי הכושר בארץ הכי מזוהמים
    סגור
  • 7.
    דרכון ירוק
    מרים 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סימון מחוסן או לא מחוסן... מדהים שלחלקנו זה נשמע סביר ביותר להיות מסומן. דרכון רגיל מעבר בין מדינות יאללה זורמת חשוב לבטחון המדינה. אבל סימון כניסה למקומות נראה לי שיש פה הגזמה מיותר. לא רק כלפי החדרי כושר כלפי הסימון. ומי שלא עושה את החיסון מבעיות בריאיות נפשיות או סתם כי הוא רוצה שיחליטו בשבילו מה טוב לו. הוא מוקצה ? מכחיש קורונה? די עם זה כבר! תניחו לאנשים להחליט על הגוף שלהם
    סגור
  • 6.
    שקרנים
    אושרה 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ענף הכושר כל הסמן מאיים לפתוח ואז מתקפל ולא עושה כלום למען המתאמנים חבל מאוד !!! אתם מאיימים כל פעם מחדש ולא עושים כלום בנדון כישלון טוטאלי לענף הכושר ביזיון !!!!! מי שרוצה פותח לא מאיים
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    צודקים
    טלי 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    צודקים
    סגור
  • 4.
    בכיינים
    אזרח 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בכיינים
    סגור
  • 3.
    *שקרנים*
    לאון המנקה 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אני אישית התאמנתי בחדר כושר , ולאחר שפתחו את החדר הכושר שנית בהתאם למגבלות הייתי מזועוזע, מתאמנים לא שמרו מרחק, לא הקםידו על שימוש באלכוהול , ההנהלה והמדריכים התעלמו מהםרת ההנחיות ברגל גסה, אז נכון ,אני ברמה האישית עזבתי ולא חזרתי,וגם לא ביקשתי החזר ,תרמתי את החצי שנה שנשארה לי במנוי לחדר כושר .אבל אל תעיזו להגיד שהקפדתם.לםחות אל תשקרו לעצמכם .צריך מתווה קשיח גם אם זה לחכות עוד חודש ,ולהתחיל כמו שצריך, לחדרי הכושר יש השפעה יותר ממה שיודעים, בעצם פתיחת חדרי הכושר נפתחים גם חוגי הכושר למבוגרים ונוער במתנסי"ם ובאגודות הספורט, ולמי שכמוני יש ילדים, אז החלום שלנו שיפתחו החוגים, אבל חייבים הפעם לעשות את זה נכון ומדורג, כדי שלא יסגרו את כל ידרי הכושר וחוגי הספורט.
    סגור
  • בבתי ספר זה שונה?
    בבתי ספר זה שונה? 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שפותחים בתי ספר לא עובר שבוע וכולם בבידוד שבוע לא עובר אז מה אתה מבלבל תמוח חדרי כושר אנשים חולים לא מגיעים לשם רואים את זה לפי נתוני התחלואה
    סגור
  • 2.
    בדיוק נכון
    טלי בן רובי 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנחנו דווקא גורמים להפחתת התחלואה
    סגור
  • 1.
    חדרי הכושר צודקים
    תומר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מפיצי הקורונה העיקריים באים מהחרדים ששמים פס על החוק ואין עליהם אכיפה כי שקרניהו זקוק להם ומנגד מי שמלאו ההוראות: חדרי כושר, עסקים קטנים, מלונות מוגבלים כי אינם מקומבנים עם שקרניהו
    סגור