השוק

הסטארט-אפ הישראלי EasySend נכנס ליפן: חתם על הסכם עם SOMPO

החברה, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת אינטראקציה דיגיטלית עם לקוחות, אשר נמצאת בשימוש ע״י חברות הפיננסים הגדולות בישראל ובעולם, חתמה על הסכם עם ענקית הביטוח היפנית: "יש לגידול חד בביקוש לטכנולוגיות המאפשרות טרנספורמציה דיגיטלית"
כפיר אדר | 
ינון דולב (צילום צילום פביאן קולדורף)
ענקית הביטוח היפנית, SOMPO חתמה על הסכם מסחרי עם חברת EasySend הישראלית. במסגרת שיתוף הפעולה, SOMPO תשתמש בפלטפורמה של  EasySend לביצוע דיגיטציה של מסמכים ולהטמעת תקשורת דיגיטלית עם לקוחותיה, כאשר בשלב הראשון הוטמעה הטכנולוגיה בחטיבת הביטוח הימי ובהמשך הפרויקט השימוש במערכת יורחב למחלקות נוספות בחברה.
לאור צורך שהפך כמעט להכרח בימי קורונה ותודות להתפתחויות טכנולוגיות וגידול משמעותי בשימוש בשירותים דיגיטליים, חברות רבות נדרשות להתאים את הערוצים אשר נותנים מענה הולם לדרישות הצרכנים ולאמץ פתרונות טכנולוגיים אשר יתמכו בשירותים אלו בצורה יעילה.
הפתרון הטכנולוגי מבוסס הענן שמספקת EasySend, הופך קבצי PDF למסמכים דיגיטליים לחלוטין עבור גופים כלכליים  ומאפשר בנייה מהירה של טפסים אינטראקטיביים. שימוש בטכנולוגיה זו אינה דורשת מיומנות בתכנות, ומאפשרת לגורמים שאינם מפתחי מערכות, באמצעות הגדרות פשוטות וביצוע פעולות Drag and Drop באופן אינטואיטיבי, ליצור ולפתח טפסים ותהליכים דיגיטליים בקלות ובמהירות.
יתרה על כך, הפלטפורמה משנה בצורה מהותית את האינטראקציה בין לקוחות לארגונים ומאפשרת תקשורת פשוטה, קלה ואישית מול הצרכן והקלה באופן מילוי טפסים. הטופס הדינאמי שפיתחה  החברה, יאפשר מילוי אוטומטי של פרטי המבוטחים ויעדכן את דרישות מילוי השדות בהתאם לתשובותיו של המבוטח, כל זאת ללא הצורך בהתקנת אפליקציה ייעודית.בנוסף, שימוש בפלטפורמה זו מונע שגיאות שנובעות מעבודה ידנית וכן חוסך בעלויות תפעוליות.
על מנת לספק לעשרות מיליוני לקוחותיה שרות מהיר ואיכותי יותר, SOMPO ערכה מחקר משותף במגוון סניפים שממוקמים מחוץ ליפן- וביניהם מעבדת החדשנות שלה שפועלת בתל אביב, במטרה לקדם את נושא הטרנספורמציה הדיגיטלית. המחקר הטכנולוגי שהובילה מעבדת החדשות של סומפו  בתל אביב בדגש על טכנולוגיות פיתוח מערכות מבוססות ענן, הראה כי פלטפורמה כדוגמת זו של EasySend, שאינה דורשת ידע בכתיבת קוד תתרום לשיפור הטרנספורמציה הדיגיטלית, כמו גם ליעילות העבודה.
ינון דולב, מנכ"ל מעבדת החדשנות של SOMPO ישראל: "התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם הובילה לגידול חד בביקוש לטכנולוגיות המאפשרות טרנספורמציה דיגיטלית, במטרה לאפשר אינטראקציה נוחה ופשוטה עם לקוחות. אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה עם EasySend שבאמצעותו נוכל לספק שירותים העונים על הצרכים המגוונים של לקוחותינו בתהליכים מהירים, בעלויות נמוכות תוך שמירה על גמישות עסקית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה