השוק

המהלך האחרון של טראמפ: ארה''ב מטילה סנקציות חדשות על ענקית הטכנולוגיה הסינית

נשיא ארצות הברית צפוי לעזוב את תפקידו כבר ביום רביעי הקרוב, אך הוא לא מוותר על המאבק שהוא מוביל כנגד החברות הסיניות. ארה''ב ביטלה רישיונות של ספקים לשיתוף פעולה עם חברת 'וואווי'
ארנולד נטייב | 
וואווי (צילום iStock)
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, צפוי לעזוב את תפקידו בבית הלבן כבר ביום רביעי הקרוב, אך הוא לא מוותר על המאבק העיקש שהוביל כנגד ענקיות הטכנולוגיה הסיניות וכעת, על פי דיווח של רויטרס ענקית התקשורת 'וואווי' סופגת מכה קשה. 
ממשלת ארצות הברית הודיעה למספר ספקים של החברה הסינית כי הם לא יוכלו להמשיך את ההתקשרות עימה ומבטלת את הרישיונות שלהם. בין הספקים ניתן למצוא את חברת אינטל. עוד עולה כי ביממה הקרובה צפויים לבטל מספר משמעותי של בקשות לייצוא עבור חברת הטכנולוגיה. 
המהלך של דונלד טראמפ, הוא ככל הנראה האחרון במאבקו המתמשך נגד התאגידים והממשלה הסינית. מניות השבבים האסיאתיות וספקי 'וואווי', סמסונג, וטוקיו אלקטרון נעות בין 1% ל -4% בתחילת יום המסחר. 
זו לא הפעם הראשונה בה ממשלת ארצות הברית מטילה סנקציות על החברה הסינית, כאשר כבר בשנת 2019 חל איסור על חברות אמריקאיות לספק לוואוי רכיבים, מלבד מספר מצומצם של חברות שקיבלו אישור - כמו אינטל אך כאמור, גם האישור שלה בוטל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה