השוק

ישראל כ''ץ: "אם נצטרך, נאריך את דמי האבטלה", האם הממשלה צפויה לבצע הכשרות מקצועיות?

שר האוצר ישראל כ''ץ התייחס הבוקר למצב הכלכלי בו נמצאת מדינת ישראל בתקופת הקורונה ואמר: גיבשנו תוכנית הכשרה מקצועית כדי להביא את המובטלים הכרוניים למקומות עבודה כמו הייטק עם שכר הרבה יותר גבוה"
ארנולד נטייב |  2
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
שר האוצר ישראל כ''ץ התראיין הבוקר (שני), בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM שם אמר כי: "אם נצטרך נאריך את התשלום למובטלים גם אחרי יולי". עוד התייחס כ''ץ על תכנית היציאה מהסגר השלישי ועל ההתנהלות הכלכלית של ישראל בתקופת הקורונה.
ישראל כ''ץ אמר: "כשמסתכלים בתוך המשבר על הסיוע הכלכלי הנרחב עם רשת ביטחון שמתעדכנת בהתאם לצורך, המובטלים במדינת ישראל קיבלו מענה. אני יודע שתוקפים אותי על הדבר הזה - 'למה אתה נותן סיוע ארוך טווח? הם לא ירצו לחזור לעבודה'". 
עוד הוסיף: "90% ומעלה מאלה שמוצאים בסגרים, חוזרים מיד לעבודה לאחר מכן. ואנחנו גיבשנו ומובילים כבר תוכנית הכשרה מקצועית כדי להביא את אותם מובטלים כרוניים למקומות עבודה כמו הייטק ומקומות אחרים עם שכר הרבה יותר גבוה. וגם לתת תמריץ מאוד גבוה שייצא בימים הקרובים לדרך, יאושר, כדי לתת מענק לאותם מובטלים גם לחזור לעבודה תוך כדי קבלת סיוע".
בהתייחסות לגירעון הגדול בו נמצאת מדינת ישראל, אמר: "הגירעון הלך לסיוע לכל המגזרים - העצמאים, בעלי עסקים, המובטלים. רק עכשיו הנשיא החדש של ארצות הברית הביא תוכנית נרחבת ביותר של שני טריליון דולר כמעט, ובתוך התוכנית סיוע למובטלים עד חודש דצמבר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבל בינתיים המובטלים הכרוניים נחנקים וחלקם ימותו מקור ו
    יגאלהנאצי 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרעב על מה אתה מדבר עד מרץ אתה בסיסמאות פקה פקה למ שמולי עזב אתה חושב רק בגלל שהוא לא רוצה שהאחריות של מה שיקרה תיפול עליומהו4 יודע שאנשים "כרוניים"כבר במצב לא טוב ולגבי הייטק אתה רציני !!!איזה חברת הייטק תיקח מובטל כרוני ובאיזה הכשרה אתה תעביר אותם של תוכנית ויסקונסין פחחח שחרר תן להם מקצועות עשיה שעושים כסף או לחילופין איזה תקווה לקום בבוקר למסגרת נורמלית ולא למקומות שיזרקו אותם אחרי שבועיים
    סגור
  • 1.
    תשובה
    אלמונית 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיכן יש לו כל כך הרבה כספים הם חכמים עם כספי הציבור שיתנו מכספם.
    סגור