השוק

מחפשים הזדמנויות באבו דאבי? משרד השקעות של הידידה החדשה פותח משרד בת"א

משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) מקים שלוחה בישראל במטרה לסייע למשקיעים ישראליים לייצר הזדמנויות במדינה מהמפרץ הפרסי, זאת לצד שבע שלוחות נוספות ברחבי העולם
כפיר אדר | 
מטוס אל על באבו דאבי-אילוסטרציה (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/אל על- דוד דניאל)
משרד ההשקעות באבו דאבי (ADIO) מקים שמונה משרדים חדשים בתל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, פרנקפורט, לונדון, פריז, בייג'ינג וסיאול, כחלק מסדרת יוזמות אסטרטגיות, בהן הוא מתחייב להגביר את התמיכה במשקיעים סביב העולם. 
אבו דאבי מדורגת במקום ה-12 בעולם בדו"ח הלאומי של הבנק העולמי של 2020 במדד עשיית עסקים בקלות, וביססה את מעמדה כיעד השקעה מוביל. הסביבה העסקית המאפשרת, התשתית המבוססת והתמיכה שאין כדוגמתה עוזרות להניע הזדמנויות מסחריות משמעותיות עבור חברות חדשניות. רשת המשרדים הבינלאומית של ADIO תתמקד בהקלת קשרים בין חברות בשווקים שלהן לבין אבו דאבי, ותציג בפני המשקיעים הבינלאומיים את היתרונות בהתרחבות לאמירות.

 טאריק בן הינדי. יחצ
כדי לאפשר תמיכה חלקה בחברות ברחבי העולם, המשרדים הבינלאומיים ימנפו את היכולות המקומיות בשווקים הבינלאומיים, ויאפשרו ל- ADIO להתאים את המענים שלה על מנת לענות על צרכי המשקיעים בעולם. חברות סטארט-אפ ועסקים בינלאומיים ימצאו את זה קל יותר מתמיד ליהנות מכלל התמיכה שמספקת ADIO, כולל שירותים ותמריצים הניתנים למשקיעים. ההתרחבות הבינלאומית של ADIO משלימה את תוכנית החדשנות החדשה בהיקף של 2 מיליארד דולר, המספקת תמריצים, פיננסיים ולא פיננסיים, לעסקים מונעי חדשנות באזורים בעלי צמיחה גבוהה, על ידי גישה ממוקדת יותר בתמיכה במשקיעים.
ד"ר טאריק בן הינדי, מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו דאבי מסר: "אבו דאבי מציעה למשקיעים גלובליים סביבה עסקית אטרקטיבית, תשתיות ברמה עולמית והזדמנויות גדולות לצמיחה. רשת המשרדים הבינלאומיים שלנו תשמש שער להזדמנויות גדולות יותר, ותאפשר לנו להגיע לחברות בכל הגדלים. הצוותים הגלובליים שלנו יספקו צוהר לאבו דאבי, עם הבנה ויכולות מקומיות, כדי להבטיח למשקיעים את התמיכה ההוליסטית הדרושה לצמיחתם ולהרחבתם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה