השוק

גילת חתמה על הסכם בשווי מיליוני דולרים במקסיקו, תרחיב את הכיסוי הסלולארי במדינה

חברת הלווינים הישראלית חתמה על חוזה עם חברת AXESS, במטרה להרחיב את כיסוי הסלולארי לשני מפעילי רשתות מרכזיים במדינה ממרכז אמריקה

ארנולד נטייב | 
לווין (צילום unsplash)
חברת הלווינים גילת  מודיעה היום (שלישי), כי חתמה על חוזה בהיקף של מיליוני דולרים עבור הרחבת כיסוי סלולארי לשני מפעילי רשתות מרכזיים במקסיקו.
החברה חתמה על חוזה מול חברת AXESS, עבור פרויקטים בתחום התמסורת הסלולרית במקסיקו, לצורך הרחבת הרשת לשניים ממפעילי הרשתות הסלולריות המרכזיים במקסיקו. פתרון התמסורת הסלולרית (CBH) של גילת באמצעות לוויין יאפשר קישוריות למאות אתרים, בשלב הראשון, ויתמוך בגישור על הפער הדיגיטלי ברחבי המדינה ממרכז אמריקה.
פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת תמונף על ידי AXESS להרחבת שירותיה. בנוסף לפרויקטי ה-CBH, חברת AXESS מספקת שירותים למגוון תעשיות, הכולל: נפט וגז, קמעונאות, כרייה, וכן שירות עבור ארגונים וקישוריות לאינטרנט.
"גילת מתכבדת להיות שותפה ותיקה של AXESS ונבחרה לספק את פתרון ה-CBH שלה לחיזוק הפרויקטים החשובים להרחבת הרשת הפועלת באזורים כפריים במקסיקו, אמר טוביאס דזורדי, סמנכ״ל אזור אמריקה הלטינית בגילת. "גילת הינה הספקית העולמית המובילה בתמסורת סלולרית לוויינית ואנו שמחים להמשיך ולהגדיל את נוכחות הקישוריות הניידת שלנו באמריקה הלטינית, וזאת בהמשך לאספקת פתרונות לארגונים וממשלות באזור זה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה