השוק

מיקרוסופט משקיעה 2 מיליארד דולר ברכבים אוטונומיים של ג'נרל מוטורס

מיקרוסופט תשקיע לא פחות מ-2 מיליארד דולר בחברת הסטארט-אפ האמריקאית קרוז. החברה צפויה להשיק כ-30 מכוניות חשמליות עד שנת 2025
ארנולד נטייב | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
מפתחת המכוניות האוטונומיות קרוז, שרוב מניותיה נמצאות בבעלותה של ענקית הרכבים ג'נרל מוטורס הודיעו על שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט במטרה להאיץ את המסחור של הרכבים ללא הנהג.
מיקרוסופט תשקיע לא פחות מ-2 מיליארד דולר בחברת הסטארט-אפ. בסך הכל, שווי החברה האמריקאית מוערך בכ-30 מיליארד דולר, שמגיעים ממשקיעים שונים, בינהם גם יצרנית הרכב היפנית הונדה. מניית GM טיפסה בכ-8% בעקבות ההודעה.
"ההתקדמות בטכנולוגיה הדיגיטלית מגדירה מחדש כל היבט בעבודה ובחיים שלנו, כולל האופן בו אנו משנעים אנשים וסחורות", אמרה מנכ"לית מיקרוסופט סאטיה נאדלה בהצהרה. "אנו נשתמש בשירותי הענן שלנו כדי לעזור לקרוז ו-GM להתפתח ולהפוך את התחבורה האוטונומית למיינסטרים".
"מיקרוסופט היא תוספת נהדרת לצוות בעודנו מתקדמים לעבר עולם עתידי של אפס תאונות, אפס פליטות ואפס עומסים", אמרה מנכ''לית GM, מארי בארה. "מיקרוסופט תסייע לנו להאיץ את המסחור של הרכבים החשמליים האוטונומיים של קרוז ותעזור ל-GM לנצל עוד יותר את היתרונות הטמונים במחשוב ענן בזמן שנשיק 30 מכוניות חשמליות חדשות ברחבי העולם עד 2025".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה