השוק

ההייטק חושב חיובי: 54% מחברות הטכנולוגיה צופות שיפור במכירות וברווחיות ב-2021

על פי סקר של BDO, בענף יש אופטימיות רבה לקראת השנה החדשה, כרבע מהחברות יצמצמו ויאחדו שטחי משרדים, כמו כן 65% צופים התאוששות של הכלכלה העולמית. וגם: כמה חשבו שיגדילו את הוצאותיהם?
כפיר אדר | 
משרדי הייטק (צילום unsplash)
סקר שערכה פירמת BDO הבינלאומית שכלל מאה מנהלי כספים בחברות טכנולוגיה מגלה אופטימיות ביחס לצפוי בשנה הקרובה. 54% מהמשתתפים מעריכים שהם יגדילו את המכירות והרווחיות ואילו 65% צופים התאוששות של הכלכלה העולמית.
מנהלי הכספים נשאלו על צעדים ארגוניים שהם עורכים בעקבות מגפת הקורונה. 25% אמרו שהם יצמצמו את הנדל"ן ויאחדו משרדים על רקע העבודה מרחוק שצפויה להימשך באופן חלקי בשנים הבאות, 36% מהחברות צפויות לבצע ארגון מחדש ואילו 18% מצפות לחזק את איתנותן הכלכלית באמצעות מיזוגים ורכישות. 42% מהנשאלים צפויים להגדיל את הוצאותיהם על כוח אדם בשנה הקרובה.
הסקר גילה שמשבר הקורונה סדק את האמון של חברות בגלובליזציה מצד חברות שיש להן ספקים במדינות אחרות וזאת בשל חשש מבעיות לוגיסטיות ואירועי סייבר. 45% מתכוונים להגביר את הביטחון והיציבות באמצעות איתור ספקי גיבוי חלופיים ואילו 21% מתכננים להרחיב את פעילותן במדינה אחרת כדי להתקרב לשוק היעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה