השוק

הביטקוין תקוע והמומחים מנתחים ל-ice: איך צריך להתנהל כעת?

שערו של המטבע הדיגיטלי לא מצליח להתרומם ואף נמצא בסכנה לרדת אפילו יותר. שניים מבכירי שוק הקריפטו בישראל מנתחים את המצב: "אם נסתכל על ממוצע רב שנתי הוא בדרך למעלה" היא אחת מהן
כפיר אדר |  7
ביטקוין (צילום pixabay)
כבר שבועיים שהביטקוין תקוע בעלייה. אחרי שהגיע לפסגות של כמעט 42 אלף דולר, איבד המטבע הדיגיטלי מאז ה-8 בינואר כ-15% מערכו ולרגע נראה אף ששוב יירד מתחת לרף 30 אלף הדולרים.
כשהשער היציג של המטבע עומד כעת על כ-35,700 דולר ליחידה, לא מצליח בימים האחרוניםלעבור את הרף ולעיתים אף יורד, השאלות הנשאלות הן האם מדובר במשבר? עצירה הגיונית? המשקיעים מחכים והמומחים מסבירים ל-ice מה קורה בעולם הקריפטו:

בתמונה: שגיא בקשי. קרדיט: Jennifer Gruber
שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק מרמת-גן CoinMama אשר מציעה דרך פשוטה לקנות ולמכור ביטקוין במגוון אמצעי תשלום. מדגיש כי: "כשיש פאניקה אנשים זורקים סחורה, מניות, נדל"ן ויזרקו גם ביטקוין. מי שלא מבין ביטקוין ואין לו ויז'ן לשנים ארוכות אז הוא ייכנס לפאניקה והוא ימכור, וזה יכול להפיל את המחיר. אבל זה לא אומר כלום על הטכנולוגיה ועל הנחיצות של המערכת הזאת.
עוד טוען בקשי: "האנושות צריכה מערכת כמו ביטקוין שזה כסף שלא תלוי באף גורם, כסף שהוא לחלוטין פתוח לכולם, שקוף לכולם ומאפשר לכולם להשתמש בו. אין בביטקוין ענין של צנזורה, זכויות אדם, שחור, לבן, באיזו מדינה אתה, כולם יכולים להשתמש בביטקוין. מבחינת מחיר זה יעלה וירד אך אם נסתכל על ממוצע רב שנתי הוא בדרך למעלה".

בתמונה: CEO of INX Shy Datika
שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מציין כי: "שילוב של מימוש רווחים בזמנים של אי וודאות ויציאה להשקעות בטוחות עם תנודתיות נמוכה, גורם למשקיעים לממש נכסים מכל סוג, כולל נכסים דיגיטליים. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים בחזון של טכנולוגיית הבלוקצ'יין ובאבולוציה של המסגרת המשפטית והרגולטורית לאימוץ הטכנולוגיה ויישומיה ע"י מדינות רבות בעולם ובראשן ארה"ב. לא בכדי, שמה לעצמה INX לקבל את אישור רשות הניירות ערך האמריקאית, SEC, ולהיות חברה פורצת דרך בהגדרה של מטבע דיגיטאלי כנייר ערך מפוקח, ובכך לעלות על מסלול המראה נקי ומסודר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הביטקוין לא יכול לשרת כמטבע
    דני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לעולם לא אקנה משהו בביטקוין כי אולי אני משלם 1000$ ואולי 100,000$, אי אפשר לדעת. ואף אחד לא יסכים לקבל ביטקוין, כי אולי הוא יהיה שווה עשירית. מטבע חייב להיות יציב עם תנודות של לא יותר מ2-3% לשנה
    סגור
  • 4.
    לוקח בין רבע שעה לשעה לאשר עסקת ביטקוין
    יאיר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא מטבע שימושי והוא מזהם סביבה.
    סגור
  • 3.
    כולם יודיעם הריסוק בדרך (ל"ת)
    Yl 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הביטקווין משרת בעיקר אנשים שמסתירים ,
    ביטקויין להלבין כסף 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארגוני פשיעה , סוחרי סמים , ממשל סיני ,סוחרי נשק וכל מי שרוצה להלבין כסף. בתיאוריה הביט רעיון יפה במציאות מפוקפק עד פלילי.
    סגור
  • 1.
    כל הידיעות והתחזיות לעליות לא יעזרו
    בועה פר אקלנס 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל הידיעות והתחזיות לעליה של המטבע לא יעזרו , למטבע אין ערך אמיתי והוא מתישהו יצנח לגמרי ואף יתאפס הערך שלו , כיוון שזוהי בועה כלכלית ולא תיהיה רגולציה מסיבית ,אלא רק מיסוי כבד והגבלות . לכן הייתי ממליץ להזהר !
    סגור
  • נכון
    ז 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וכדור הארץ שטוח
    סגור
  • מה ערכו האמיתי של הדולר ?
    כסף 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכלל , איך אתה חושב, עוד בעידן הזה , שהערך שאתה רואה הוא באמת ערך ? אתה באמת רואה אותו ככזה ? כי נשמע שאתה מבין יופי ששטרי כסף מיוצרים בסביבת ריבית אפס היא גם בועה !
    סגור