השוק

יעקב שחר מכר מניותיו ב"הפניקס" תמורת 324 מיליון שקל

יבואנית הרכב "מאיר" מכרה חלק ממניותיה ב"הפניקס" ליוניברסל מוטורס במחיר של 26 שקל למניה - מחיר הגבוה ממחירה הנסחר של המנייה ובסכום כולל של 324.43 מיליון שקל. בתוך כך מניית חברת הביטוח עלתה בכמעט 2%
יהודה לוינגר |  3
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
חברת יוניברסל מוטורס הודיעה היום (חמישי) על רכישת 4.9% ממניות "הפניקס" תמורת 324.43 מיליון שקל בעסקה שבוצעה מחוץ לבורסה דרך צד שלישי: חברת "מאיר" יבואנית מכוניות שבשליטת הבעלים של קבוצת מכבי חיפה יעקב שחר, ובת זוגתו נילי ואחיה ישראל קז.
"מאיר חברה למכוניות ומשאיות" המייבאת רכבי וולבו והונדה, מכרה את מניותיה "בהפניקס" בעסקה תמורת 26 שקל למניה, לחברת יוניברסל מוטורס המייבאת מכוניות שברלוט שבשליטת חיים דנוך ודוד עייני. לאחר העסקה יישארו בידי "מאיר" 5.5% ממניות הפניקס.
בעסקה נמכרת מניית "הפניקס" במחיר גבוה ממחירה הנסחר של המנייה, ולאחר הודעת העסקה עלתה מניית חברת הביטוח ב-1.5%.
לאור הסיבה כי בני גבאי מכהן הן כיו"ר דירקטוריון ב"הפניקס" והן כמנכ"ל שותף ביוניברסל מוטורוס, הרכישה הייתה צריכה לקבל את אישורה של ועדת הביקורת ודירקטוריון יוניברסל מוטורס, וזאת "מבלי שמר גבאי נטל חלק כלשהו בגיבושה ובהליך אישורה", כפי הודעת החברה לבורסה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ה שדרן ניר ערד
    שמיר 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוואט שוער הנבחרת כנראה איבד את שכלו בזינוקים למנוע שער. לומר נאלח על מה ולמה זו דעתו אין חובה לקבל אבל תרבות דיבור מה קרה לא מתאים . אוואט תבקר זה טוב אבל במשלב שפה שיכבד אותך . תודה
    סגור
  • בזינוקים למיטה ריקה....בבון (ל"ת)
    זינוקים 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בולדוזר
    אור 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחר בן אדם קליבר הכי אמיד בכדורגל ואחד מאנשי העסקים הגדולים שיש
    סגור