השוק

דור אלון רוכשת 50% מרשת ההמבורגרים BBB ב-75 מיליון שקל

מוטי בן משה ודור אלון רוכשים מחצית מקבוצת BBB לפי שווי חברה של 150 מיליון שקל במהלך שיוביל להגברת שיתוף הפעולה עם הספקים של שתי החברות. כחלק מתנאי העסקה, על BBB להכפיל את פעילותה תוך 3 שנים
יהודה לוינגר | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, Magma Images)
מוטי בן משה מרחיב היום (שני) את עסקיו, וחברת דור אלון שבשליטתו הודיעה כי היא רוכבת 50% מחברת המסעדות וההמבורגרים BBB לפי שווי חברה של 150 מיליון שקל. על פי מנכ"ל דור אלון, עמית זאב, הרכישה הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה להרחבת תחומי פעילות וגיוון מקורות ההכנסה.
קבוצת BBB בניהולה של אהובה תורג'מן, חולשת רשתות ההמבורגרים BBB, "בורגרים", ומוזס ומפעילה מאה מסעדות בזכיינות ברחבי הארץ ו-32 מסעדות כאשר בנוסף עוד 7 מסעדות מאז רכישת מוזס ועוד 50 סניפים של רשת "בורגרים". מועדון הלקוחות של הקבוצה כולל 750 אלף לקוחות. 
בעסקה שנחתמה בין דור אלון וקבוצת BBB הוצג התנאי שעל BBB להכפיל את פעילות החברה תוך 3 שנים, כאשר באם לא העסקה תעמוד על 34% מהתמורה הראשונית. באם החברה תעמוד בתנאי יוספו 5% תמורה. אשר על כן, הקבוצה במגעים עם רשתות מזון נוספות לרכישתן.
כאמור, חברת דור אלון בבעלותו של מוטי בן משה, עם 210 תחנות דלק ברחבי הארץ ורשת "אלונית" תחל בשיתוף פעולה עם BBB שיכלול הקמת מערך ייצור למגוון המוצרים הנרכשים מספקים חיצוניים כמו גם, לאחר הרכישה, יוגבר שיתוף הפעולה עם הספקים הקיימים.
כזכור, חברת דור אלון הייתה במגעים מתקדמים לרכישת חברת התעופה "ישראייר", ואף ערערה על החלטת בית המשפט המחוזי לתמוך בהחלטת מצביעי האג"ח והעברת השליטה לרמי לוי. קבוצת BBB עם מחזור הכנסות שנתי, כולל חישוב הזכיינים, עם למעלה מחצי מיליארד שקל, תהווה אפיק נוסף של דור אלון להתרחבות עסקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה