השוק

חברת הקנאביס של אהוד ברק בדרך לבורסה בניו יורק, בשווי של 300 מיליון דולר

חברת קנדוק תתמזג עם חברת ספאק של Subversive Real Estate הקנדית, שגייסה כ-65 מיליון דולר עבור המהלך. בכוונת החברה לפעול לרישום מניות בבורסת הנאסד''ק
ארנולד נטייב |  4
אהוד ברק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
חברת קנדוק, חברת הבת של אינטרקיור, אשר בראשה עומד ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק מדווחת היום (שלישי), על עסקת מיזוג עם חברת ספאק הנסחרת בבורסה הקנדית (NEO) לפי מחיר המשקף לחברה שווי מייצג של 300 מיליון דולר אמריקאי. החברה שהינה מהגדולות בארץ בתחום הקנאביס, מנוהלת על ידי אלכס רבינוביץ'.
בהתאם להסכם, אינטרקיור התקשרה בעסקת מיזוג עם Subversive Real Estate, אשר גייסה ממשקיעיה סך של 225 מיליון דולר אמריקאי אותם היא מחזיקה בנאמנות וכן התקשרה עם משקיעים חדשים בהסכמים מחייבים לשם ביצוע השקעה פרטית בספאק, בסכום מצטבר של כ- 65 מיליון דולר אמריקאי, לפי מחיר מניה של 10 דולר אמריקאי למניה של הספאק, המייצג שווי של כ-300 מיליון דולר ארה"ב לבעלי המניות של אינטרקיור. בכוונת החברה הממוזגת לפעול לרישום מניות החברה בבורסת הנאסד''ק.
עם השלמת העסקה, בקופת החברה הממוזגת יהיו לכל הפחות 55 מיליון דולר אמריקאי, עם אפשרות שסכום זה יגדל עד לסך מצטבר של 290 מיליון דולר. גיוס ההון המשמעותי ממשקיעים בינלאומיים והרישום הצפוי בנאסד''ק יאפשרו לחברה להרחיב את בסיס המשקיעים, ולבסס מנועי צמיחה משמעותיים להמשך תנופת הצמיחה והרחבת הפעילות.  
עסקת המיזוג אושרה פה אחד על ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה, והשלמתה תלויה בהתקיימות תנאים מתלים. עסקת המיזוג הינה בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של אינטריקור.
אהוד ברק, יו"ר הדירקטוריון: "אני מרוצה מאוד מההתקדמות הרבה שהושגה באינטרקיור וקנדוק, וגאה להוביל את החברה בפרק חדש ומרגש שנפתח היום. ככל שהמדע מגלה את היתרונות הרפואיים בצמח הקנאביס, לצד שינויים חיוביים ברגולציה, תעשיית הקנאביס מתחילה לממש את הפוטנציאל המסחרי הגדול הקיים בה. אינטרקיור השקיעה מאמץ וכסף רב בבניית מערך ייצור מתקדם ובקשר עם גורמים בינלאומיים מובילים. מוצרי קנדוק הפכו לסטנדרט איכות בעיני עשרות אלפי מטופלים. מהלכים אלה הובילו להכרה בינלאומית בחברה ובמוצריה, כפי שבאה לידי ביטוי בסדרת הסכמים אסטרטגיים לשיתוף פעולה עליהם חתמנו עם חברות ענק בינלאומיות בתחום הקנאביס".
עוד אמר: "קנדוק הוכיחה שהיא מיישמת בהצלחה אסטרטגיית צמיחה רווחית בעודה הופכת לכוח מוביל בשוק המקומי. כעת, החברה ממוצבת למימוש חזונה גם בשווקים חדשים לאור היקף קשריה הבינלאומיים והשינויים הרגולטוריים הצפויים מסביב לעולם".
אלכס רבינוביץ, מנכ"ל החברות אינטרקיור וקנדוק: "מהלך המיזוג עם סאברסיב הינו הבעת אמון נוספת באינטרקיור ובקנדוק. אנו מצרפים אלינו קבוצת ניהול בין לאומית חזקה ומוכחת בראשות מייקל אורבך, מבכירי תעשיית הקנאביס הגלובלית. בצוותא עם החברות המובילות בעולם יצרנו יתרון תחרותי ואיכותי של ממש, לצד השקעות מאסיביות באתרי הגידול שלנו בארץ, הפכנו בין היתר גם למגדלי ויצרני הקנאביס המובילים בישראל. המיזוג והרישום למסחר בבורסות המובילות בעולם יבטיח את יכולתנו להאיץ עוד יותר את פעילותנו העסקית ולשפר את איכות חייהם של מטופלים בשווקים רבים בעולם ולייצר ערך לבעלי המניות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הקנביס של אהוד
    ארז הירושלמי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרבה אנשים ותקראו להם פליליים שגם יכלו לכנס לעסק הזה ולהלבין אותם, אבל לא ילאהוד יש קשרים והוא יכול למכור קנביס למדינה ואילו אחרים לא. גם בדואים יכלו למכור ולגדל קנביס . אבל לאהוד יש קשרים טובים מאוד וארגולציה עוזרת לו. זה שחיתות לתת לאחד כן ולאחד לא
    סגור
  • 3.
    מענה
    חי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליונר יורד לפוליטיקה זו ב ו ש ה. ועובדה שהייה בפוליטיקה עשה בושות בושות לעם ישראל. לעצמו לא הזיז לו שהוא מבייש. מכר את המדינה וירושלים לטרוריסטים. הרס את מפלגת "העבודה " הייה ראש מ הכי קצר בחודשים. ולאחר מכן סולק משם..
    סגור
  • 2.
    ברק - קאנביס
    דינה 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי עכשיו הוא ישתגע לגמרי!
    סגור
  • 1.
    מה עם השוחד בעשרות מליונים
    מרדכי 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים לו....אהוד אולמרט לשולה זקן אהוד ברק לוקח שוחד בעשרות מליונים!! מה מי חקר את העניין? לא ביבי לא חוקרים!!! במקום צוללות שיעשו 35f עם תמונות של ברק... https://youtu.be/NoU2QpXimr0
    סגור