השוק

אקוואריוס מעדכנת על התקדמות בשיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת נוקיה הפינית

בדיקת ההיתכנות לתוכנה שפיתחה החברה לניהול מרחוק של גנרטורים עברה בהצלחה, והחברות יפעלו לפיתוח משותף ואינטגרציה של התוכנה שתתממשק עם המערכות של ענקית התקשורת העולמית, שהביעה רצון להרחיב את פריסת הפיילוטים למדינות נוספות
כפיר אדר | 
מטה נוקיה (צילום ויקיפדיה)
חברת אקוואריוס מנועים מדווחת היום (חמישי) על התקדמות בשיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם חברת נוקיה הפינית, הן בהיבט של המערכת שפיתחה החברה לניהול אנרגיה והן בהיבט של הגנרטורים שמפתחת החברה.
אקוואריוס דיווחה כי קיבלה מנוקיה הודעה בדבר עמידתה של החברה בהצלחה בבדיקת ההיתכנות שביצעה נוקיה לתוכנת ניהול האנרגיה מרחוק של החברה, וכן נענתה החברה לבקשתה של נוקיה להקדים את כניסתו לתוקף של השלב השני של ההסכם בין החברות, במסגרתו יפעלו החברה ונוקיה לסיום פיתוח ואינטגרציה של התוכנה שפיתחה החברה לשליטה וניהול מרחוק של גנרטורים, כך שתתממשק עם המערכות של נוקיה, במטרה לתת שרותי איסוף מידע, ניתוח נתונים וניהול של גנרטורים מרחוק בפריסה עולמית.
להערכת החברה, השילוב בין המערכת של החברה לניהול מרחוק של גנרטורים עם מערכות נוקיה, תאפשר לחברה לאסוף ולנתח נתונים בכמות גדולה, בשילוב עם יכולות העברת קצבי נתונים גבוהה גם ברחבי פס צרים ממקומות מרוחקים ו/או מנותקים, הקניית כלי שליטה וניתוח לטכנאים ואנשי תמיכה מרחוק והתאמה לכלי השליטה מרחוק של נוקיה שכוללים פתרונות אבטחת קצה, יכולות התאוששות של ציוד המחשוב, חיבור למערכות ניהול תמיכה מרוחקת בתקלות ועוד.
בהתאם לסיכום עם נוקיה, לאור שביעות רצונה מבדיקות ההיתכנות, החברה נערכת לכניסת תוקפו של השלב השני להסכם באופן מיידי. בהתאם להוראות ההסכם לפיתוח המשותף, החברה צפויה להגיש לנוקיה בימים הקרובים הזמנת רכש בעלות כוללת לחברה בסך של כ- 1.4 מיליון יורו, אשר תשלם החברה לאורך תקופה של כשנה במועדים שיגזרו מהתקיימותם של אבני דרך הקבועים בהסכם.
במקביל לנושא הפיתוח המשותף של תוכנה לניהול אנרגיה, בהתאם להוראות ההסכם, במסגרת השלב הראשון הציגה נוקיה לחברה שלושה פיילוטים אפשריים אצל לקוחותיה באוסטרליה, בניו זילנד ובסינגפור, במסגרתם יבחנו ביצועיהם ושילובם של הגנרטורים שפיתחה החברה לפני שיחלו בתהליך של הזמנות סדרתיות. בעניין זה מעדכנת החברה כי נוקיה הביעה בהודעתה כעת את רצונה, לאור ביקוש גדל מצד לקוחותיה באסיה ובאירופה להגדיל את כמות הפיילוטים מ- 3 ל-5 במטרה לבצע פיילוטים גם בגרמניה ובפולין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה