השוק

מזרחי טפחות מעמיק פעילות בהתחדשות העירונית בהיקף של 1.5 מיליארד שקל

הבנק יעמיד מימון כולל בהיקף לחברת אזורים במתחם פינוי בינוי ענק בבת ים - פרויקט  MOMENT, שבמסגרתו ייהרסו 6 בניינים קיימים בני 4 קומות ו-144 דירות  ובמקומם ייבנו 4 מגדלי מגורים בני 34-35 קומות כל אחד ו-714 יח"ד סה"כ
כפיר אדר | 
הדמיית הפרוייקט (צילום יחצ)
מזרחי טפחות מעמיק פעילותו בתחום ההתחדשות העירונית. הבנק יעמיד מימון כולל בהיקף של 1.5 מיליארד שקל לחברת אזורים במתחם פינוי בינוי ענק בבת ים- פרויקט MOMENT.
במסגרת הפרויקט, ייהרסו 6 בניינים קיימים בני 4 קומות ו-144 דירות  ובמקומם ייבנו 4 מגדלי מגורים בני 34-35 קומות כל אחד ו-714 יח"ד סה"כ. 144 דירות לבעלי דירות קיימים. כמו כן, פרויקט MOMENT יכלול מסחר ותעסוקה  בשטח כולל של כ-8,200 מטר.
בנק מזרחי טפחות, הינו בעל ניסיון עשיר בליווי פרויקטים מובילים ומורכבים בתחום התחדשות עירונית ובשנים האחרונות אף מחזק את פעילותו בתחום זה עם ליווי של פרויקטים מובילים, ביניהם: פרויקט פינוי בינוי של אאורה בקריית אונו, אפריקה ישראל מגורים בנתניה ופרשקובסקי בחיפה. את פעילות סקטור בנייה ונדל"ן בבנק מובילה, פנינה אלה, המביאה עמה ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם תחום הייזום והבנייה. מנהל החטיבה העסקית בבנק הוא אופיר מורד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה