השוק

וואליו קפיטל רכשה את חברת אפליצ'ק תמורה כ-10 מיליון שקל

החברה שמתמחה במערכות טכנולוגיות לניהול ותפעול ארנקים דיגיטליים וכרטיסי חיוב נטענים, גם רכשה הקצאת מניות שיהוו 15% מהון וואליו קפיטל. היו"ר רני צים: "נוכל לממש בשנים הקרובות את פוטנציאל הצמיחה הרב הטמון באפליצ'ק"
כפיר אדר |  2
רני צים (צילום מאיר אדרי)
חברת האשראי החוץ בנקאי וואליו קפיטל שבשליטת איש העסקים רני צים (53.5%) ממשיכה להרחיב את פעילותה. החברה דיווחה היום כי התקשרה במזכר הבנות מחייב לרכישת פעילותה של חברת אפליצ'ק וזאת בתמורה לסך של 10 מיליון שקל במוזמן וכן הקצאת מניות וואליו קפיטל שלאחר הקצאתן יהוו  15% מהון המניות של החברה.
אפליצ'ק עוסקת בניכיון המחאות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. לחברה פלטפורמה דיגיטלית לחיתום אשראי וכן אפליקציית תשלומים חכמה, אשר פותחו על ידה. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה אפליצ'ק, ניתן לספק מענה לבדיקה וניכיון של המחאות בסכומים נמוכים תוך חיתום איכותי וניהול סיכונים, ובכך להגיע להיקפי פעילות גדולים במגזר העסקים הקטנים. למועד זה לאפליצ'ק תיק אשראי בסך כ-50 מיליון שקל.
כחלק מהתמורה נקבע כי וואליו קפיטל תקצה לבעלי אפליצ'וק כתבי אופציה לא סחירים ההמירים למניות החברה, לתקופה של שלוש שנים, עד לתקרה של 10% מהון החברה ובכפוף לתנאי הבשלה ועמידה באבני דרך ויעדים בהתאם לשווי החברה. אבן הדרך הראשונה הינה שווי חברה של 250 מיליון שקל (הבשלה ל-3% מההון), השנייה הינה בשווי 350 מיליון שקל (הבשלה ל-4% מההון) והאחרונה בשווי 500 מיליון שקל (הבשלה ל-3% מההון). יצוין כי שווי השוק של וואליו קפיטל, טרם העסקה, עומד על כ-87 מיליון שקל.
במסגרת מזכר ההבנות נקבע כי ההסכם ייחתם תוך 14 יום מיום החתימה על מזכר ההבנות, בכפוף להשלמת בדיקת נאותות שתבצע החברה. כחלק מהרחבת פעילותה, עדכנה וואליו קפיטל בחודש דצמבר האחרון כי חתמה על הסכם לרכישת 31% מחברה הפועלת בתחום הפינטק ומתמחה במערכות טכנולוגיות לניהול ותפעול ארנקים דיגיטליים וכרטיסי חיוב נטענים (Prepaid) וזאת בתמורה לכ-9.5 מיליון שקל.
רני צים, יו"ר וואליו קפיטל: "אנו שמחים לדווח היום על עסקה משמעותית נוספת שמרחיבה את פעילותינו בעולמות האשראי החוץ בנקאי תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים. הטכנולוגיה של אפליצק נמצאת בחזית תחום הפינטק והחיתום ובאמצעותה נרחיב את נוכחותנו, בין היתר, במגזר העסקים הקטנים המונה מאות אלפי עסקים. נוכל להציע פתרון מלא בכל הקשור לניכיון המחאות בסכומים נמוכים, תוך שימוש במערכת דיגיטלית ייחודית שפיתחה אפליצ'ק לחיתום וניהול סיכונים. בנוסף, החברה שמחזיקה בתיק אשראי בהיקף של כ-50 מיליון שקל פועלת גם בתחום אבטחת ההמחאות והארנק הדיגיטלי ואנו מעריכים כי בשילוב עם יכולותיה של וואליו קפיטל, נוכל לממש בשנים הקרובות את פוטנציאל הצמיחה הרב הטמון באפליצ'ק".
יהל בן סירה, מנכ"ל וואליו קפיטל, הוסיף כי: "רכישת אפליצ'ק מצטרפת לעסקה שביצענו בדצמבר האחרון לרכישת 31% מחברת פינטק המתמחה בניהול ותפעול ארנקים דיגיטליים וכרטיסי חיוב נטענים ובכך אנחנו מרחיבים את סל הפתרונות הטכנולוגיים שלנו בתחום האשראי החוץ בנקאי ולמעשה משפרים משמעותית את הצעת הערך ללקוחות הקצה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה אפליצ'ק
    דוד תדהר 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצליחו
    סגור
  • 1.
    אני כבר 3 שנים לקוח של החברה הנהדרת הזו.
    עוזי 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה!
    סגור