השוק

חברת VidMob מגייסת 50 מיליון דולר ומרחיבה את פעילותה בישראל

החברה האמריקנית גייסה סבב C מחברות מובילות בתחום, בהן הענקיות Adobe ו-Shutterstock. כחלק מהרחבת הפעילות בישראל, וידמוב תגייס עשרות אנשי תוכן וקריאייטיב למעגל היוצרים שלה

יהודה לוינגר | 
קריאייטיב (צילום אנספלאש)
חברת הטכנולוגיה הבינלאומית וידמוב, שפיתחה פלטפורמת AI למדידה וטיוב של קמפיינים קריאטיביים, הודיעה אתמול (שלישי)  כי גייסה 50 מיליון דולר מקבוצת קרנות, משקיעים אסטרטגיים וחברות משפיעות בתחום טכנולוגיות התוכן והקריאייטיב, בהם הענקיות אדובי ושאטרסטוק. הסבב החדש יתמוך בהתרחבות הגלובאלית של וידמוב, כולל בישראל, ובהשקעה בטכנולוגיה שמסייעת למשווקים למקסם את שווי הקריאייטיב שלהם בקמפיינים פרסומיים.
בסבב הגיוס החדש השתתפו, בין היתר, Adobe, Shutterstock, Spruce House Partnership, Prefix Capital, BuildGroup, Interlock Partners, Macanta ומובילי תעשייה וטכנולוגיה מרכזיים.  בשילוב עם סבבים קודמים, החברה גייסה עד כה כ-100 מיליון דולר להרחבת הפלטפורמה החדשנית שלה לקריאייטיב חכם. 
התוכנית: לגייס עשרות עובדים ישראלים למעגל אנשי התוכן והקריאטיב של החברה מאחר ו-וידמוב מסייעת למותגים וסוכנויות פרסום למדוד ולטייב את הקריאטיב שלהם על מנת לייעל ולהעצים קמפיינים, החברה מעסיקה אנשי תוכן ופרסום מקומיים בכל שוק בו היא פועלת. כחלק ממהלך ההתרחבות, בכוונת החברה לגייס עשרות אנשי תוכן חדשים בישראל למעגל היוצרים שלה.
וידמוב האמריקנית כבר מחזיקה בנוכחות משמעותית בישראל והטכנולוגיה שלה משמשת מותגים גדולים, ישראלים ובינלאומיים, שלהם פעילות פרסום בארץ, כמו חברת כרטיסי האשראי מקס, קולגייט פלמוליב, פרוקטר אנד גמבל, החברה המרכזית למשקאות, MyHeritage, דלק מוטורס, סודה סטרים ועוד. בנוסף, וידמוב עובדת עם סוכנויות פרסום מובילות בישראל, כמו קבוצת גיתם BBDO, קבוצת פובליסיס, קבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי ונוספות.
לדברי אלעד קושניר מטרסו, מנהל הפעילות של וידמוב בישראל, "למרות היותה של ישראל שוק קטן יחסית עבור חברות בינלאומיות רבות, עבור וידמוב מדובר באזור חשוב ואסטרטגי, בעיקר בשל הנכונות של הלקוחות הישראלים לאמץ חדשנות ולעמוד בחזית הטכנולוגיה. כבר היום אנו רואים עניין עצום בשוק המקומי בטכנולוגיה שלנו. אנחנו עובדים יד ביד עם סוכנויות הפרסום והמשווקים המובילים בישראל ועוזרים להם להבין איזה קריאייטיב עובד הכי טוב עבור המותג, באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית שמתבססת על נתונים, ולא על ניחושים ותחושות בטן, כמו בעבר. כדי לתמוך במהלך ההתרחבות, בכוונתנו לגייס עשרות אנשי הפקה, תוכן וקריאייטיב למעגל היוצרים שלנו בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה