השוק

אחרי הירידות בניו יורק, ירידות חדות בבורסות אסיה; הדולר מתחזק בכמעט 1%

הדולר נסחר כעת בישראל ברמה של 3.31 שקל; בניו יורק נרשמה שוב עלייה חדה בתשואות האג"ח שהרעידה את שוק המניות; מניות הארביטראז' בפער שלילי של כמעט 3%
ניצן כהן | 
בורסה (צילום פלאש 90)
המסחר אתמול בניו יורק התנהל בירידות שערים שמקרינות הבוקר באופן שלילי על המסחר בבורסות באסיה. פערי הארביטראז' השליליים במניות הישראליות בניו יורק יקרינו באופן שלילי על הבורסה בתל אביב.
לירידות אמש בניו יורק היו אחראיות תשואות האג"ח שעלו אתמול בשיעור ניכר. תשואות האג"ח הממשלתי האמריקאי עלו לרמה של 1.47% מה שגרם לטלטלה בשוק המניות.
כאן המקום לציין כי עליית התשואות באג"ח הממשלתי משקפות מצב בו בנקודה מסוימת עדיף יהיה להשקיע בשוק האג"ח שנחשב בעלי סיכון קטן יותר (וסיכוי קטן יותר) על פני שוק המניות שנחשב לבעל סיכון גדול יותר (וסיכוי גדול יותר) כשהתשחואות של האג"ח הממשלתי האמריקאי עולות, הן מושכות את תשואות האג"ח הקונצרני לעליות מה שגורם להטיית כספים משוק המניות לשוק האג"ח.
הירידות אמש בניו יורק גורמות הבוקר לירידות שערים חדות בבורסות של אסיה. כשבטוקיו, הונג קונג ושנגחאי יורדות הבורסות ביותר מ-2%.
בתל אביב יקרינו באופן שלילי מניות הארביטראז' שחפתחו את המסחר עם פער ארביטראז' שלילי ממוצע של כ-3%. במסחר במט"ח מתחזק הדולר בשיעור ניכר והמטבע האמריקאי נסחר ברמה של 3.31 שקל לדולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה