השוק

דירוג קרנות ההשתלמות לחודש פברואר; איזו קרן השיגה את התשואה הטובה ביותר

קרנות ההשתלמות הן אפיק השקעה פופולרי בקרב השכירים, הן מגלמות הטבות מס והשתתפות של המעביד בחיסכון והופכות לנזילות תוך 6 שנים; פברואר היה חודש תנודתי בשווקים אבל למרות זאת קרנות ההשתלמות הניבו תשואה נאה
ניצן כהן |  1
בורסה (צילום פלאש 90)
קרנות ההשתלמות הן מאפיקי ההשקעה הפופולריים בקרב הציבור הישראלי. הן מגלמות הטבות מס משמעותיות הן בשלב ההפקה והן בשלב התשואות והופכות לנזילות תוך 6 שנים, אז אם שאלנו את עצמנו מה אפיק ההשקעה לטווח הבינוני הפופולרי בישראל, הרי שמדובר בקרנות ההשתלמות.
חודש פברואר היה חודש תנודתי בשווקים, הוא התחיל בעליות והסתיים בירידות חדות אבל עדיין, העליות במחצית הראשונה של החודש היו חזקות יותר מהירידות ולכן הקרנות הניבו תשואות חיוביות והמשיכו את המומנטום החיובי מתחילת השנה.
מאז תחילת השנה קרן ההשתלמות (במסלול כללי) של כלל הניבה את התשואה הטובה ביותר, אחריה השיגה את התשואה הטובה ביותר קרן ההשתלמות של פסגות שעוברת טלטלה בניהול ההשקעות עם מינוייה של גת מגידו למנהלת ההשקעות הראשית של הבית. מגידו טילטלה את תיק ההשקעות הישנוני של פסגות והיא מתחילה להניב תשואות חיוביות.
קרנות ההשתלמות שהניבו תשואה נמוכה יותר הן אלה של מיטב, אקסלנס מנורה, אנליסט, הראל ומגדל. את התשואה הנמוכה ביותר הניבה קרן ההשתלמות שבניהול ילין לפידות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסלול כללי??? זה לטמ. פרסמו מסלול מניות.
    חיים בן 78 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    או שיש לכם אינטרס סמוי שאינכם מפרסמים מפרסמים
    סגור