השוק

אנרג'ין מקימה מעבדה בקנדה שתניב לה הכנסות של 20 מיליון דולר

אנרג'ין היא אחת החברות המעניינות שהונפקו בתקופה האחרונה; החברה רכשה עד כה שירותי מעבדה מקבלני משנה שהגבילו את היכולות שלה לספק פתרונות מחקר שלמים יותר ללקוחות
ניצן כהן |  2
אסף לוי וגיל רונן (צילום שי בראל)
אנרג'ין שהשלימה הנפקה ראשונה לציבור לא מכבר הודיעה היום על התפתחות משמעותית עם הקמה של מעבדה גנטית בקנדה. להערכת החברה, הקמת המעבדה החדשה תניב לה הכנסות של 20 מיליון דולר ב-5 השנים הקרובות. 
בשלב ראשון המעבדה תספק מענה ללקוחות הפועלים בעיקר בגידולים מסוג: קנולה, חיטה, קאנביס, קטניות, תירס, סויה ועוד.
אסף לוי, יו"ר אנרג'ין: "הקמת המעבדה הינה חלק מיישום אסטרטגיית החברה, להרחבת פעילותה בתחום הבדיקות הגנטיות וביסוס נוכחות מקומית בקנדה, שהיא שוק יעד מרכזי למוצרי החברה ובאפשרותה גם לתמוך בפעילויות נוספות בצפון אמריקה. לפי מחקרי שוק, היקף שוק הבדיקות הגנטיות בחקלאות היה כ-1.4 מיליארד דולר בשנת 2018 והוא צפוי לצמוח בכ-17% בשנה עד שנת 2023, ובכוונתנו להרחיב את הפעילות בשוק זה, ולהפוך אותו לאחד ממקורות ההכנסה המשמעותיים שלנו, לצד הפעילות של החברה בתחום של פענוח מידע גנטי, ופיתוח קניין רוחני מול חברות תעשייתיות בינלאומיות מובילות."
ד"ר גיל רונן, מייסד ומנכ"ל אנרג'ין: "המעבדה תאפשר לנו להעניק שירותים נרחבים יותר ללקוחותינו. הדרך של אנרג'ין להצלחה טמונה באיכות ללא פשרות. זה מתחיל באנליזות הגנטיות ונמשך במאגרי המידע המקיפים שלנו ובטכנולוגיה הייחודית של החברה. לראשונה נוכל לרכז עבור הלקוחות את כל התהליך וכך לדייק, לקצר ולקדם את המחקרים ללקוחות ולפיתוחים החדשניים מ-א' ועד ת'."
אנרג'ין (NRGene) עוסקת בתעשיית השבחת הזרעים באמצעות בינה מלאכותית, החברה נהגה עד כה להזמין שירותים של בדיקות גנטיות מקבלני משנה עבור לקוחותיה, והתמקדה בניתוח המידע שנוצר במהלך הבדיקות הגנטיות בכלי בינה מלאכותית. לאחר הקמת המעבדה החדשה, תוכל החברה להעניק ללקוחותיה פתרון כולל, המקיף גם את ייצור המידע הגנטי וגם את פענוחו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החברה הכי מעניינת מכל אלה שהונפקו לאחרונה
    נוני 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד שנה תהיה במקום אחר וחיובי ללא ספק
    סגור
  • 1.
    חברה מדהימה, מניה מוזרה
    ברגן 03/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בסוף הכל יבוא על מקומו בשלום. גם המניה הזאת.
    סגור