השוק

החברה הזאת קיבלה לאחרונה הזמנות בהיקף של 20 מיליון דולר

חברת קמטק הודיעה על הזמנות למערכות החברה בשווי של עשרות מיליוני דולרים. הלקוחות המבקשים עוסקים בייצור מוליכים למחצה - תחום שהולך וצובר ביקוש ליכולות טכנולוגיות של בדיקה ומדידה
שירה יום טוב |  1
קמטק (צילום קמטק)
חברת קמטק, הודיעה היום כי קיבלה בשבועות האחרונים הזמנות למערכות בדיקה ומדידה בהיקף של מעל ל-20 מיליון דולר, ממספר לקוחות העוסקים בייצור מארזים מתקדמים ומוליכים למחצה מורכבים.
תחום המוליכים למחצה המורכבים תומך בביקוש הגובר למספר יישומים ובהם ניהול אנרגיה ומדידת מרחק לתעשיית הרכב וזיהוי פנים במכשירים סלולריים. קמטק צפויה לספק את המערכות במהלך הרבעונים השני השלישי של 2021.
רפי עמית, מנכ"ל קמטק, אמר: "אנו ממשיכים לחוות מומנטום עסקי חזק וההזמנות החדשות שהתווספו נוטעות בנו ביטחון באשר לתחזיותינו לשנת 2021, אשר תהיה שנת שיא נוספת עבור קמטק."
קמטק היא יצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה וספקית של פתרונות תוכנה לשווקים מובילים בתעשיית השבבים, ביניהם שוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, CMOS Image Sensors, MEMS, ו-RF. קמטק מספקת פתרונות יעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה (yield), המאפשרים ללקוחות לשפר ולהוזיל את תהליכי הייצור שלהם. עם פריסה עולמית של שמונה משרדים, קמטק מעניקה ללקוחותיה שירות מעולה, שעונה על דרישותיהם הייחודיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקנות מנייות קמטק בכל מחיר
    איקסית 04/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק קמטק
    סגור