השוק

קנאשור הכניסה בשנה האחרון 3.5 מיליון שקל

חברת הקנאביס הרפואי פירסמה את הדוח השנתי שלה ל-2020. בחברה משוכנעים כי תהיה צמיחה בשנה הנוכחית. מנכ"ל החברה: "2020 היתה שנת הנחת התשתיות עבור החברה, כאשר 2021 צפויה להיות שנה של צמיחה עבורנו"
אביחי דלאל | 
משתלת קנאשור (צילום קנאשור)
קנאשור, ספקית מוצרי קנאביס רפואי ותכשירים רפואיים מבוססי קנאבינואידים, לטיפול במגוון רחב של התוויות רפואיות, פירסמה אתמול (חמישי) את דו"חותיה הכספיים לשנת 2020.
במהלך שנת 2020 השלימה החברה את מתקני הייצור והגידול וקיבלה את תקני היחידה לקנאביס רפואי ועברה לפעילות מסחרית, לרבות הפצה ומחקר ופיתוח של מוצרי קנאביס רפואי. לפי הדו"ח השנתי, הכנסות החברה בשנת 2020 הסתכמו בכ-3.5 מיליון שקל, ההכנסות נבעו מתחילת שיווק והפצת מוצרי החברה לראשונה במהלך חודש יוני 2020. החברה רשמה הפסד גולמי של כ- 14.5 מיליון שקל, בשל עלויות הפעלה מסחרית (החל מאפריל 2020).
עוד מהדו"ח השנתי, ההפסד התפעולי הסתכם בכ-27.9 מיליון שקל ונובע בין היתר מהוצאות הנהלה וכלליות בהיקף של כ- 7.3 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד ומהוצאות מו"פ בהיקף של כ- 6.2 מיליון שקל, לעומת 9.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-31%. הקיטון כאמור נובע בעיקרו לשיוך הוצאות יצרניות בתקופת הקמת המפעל ומתקן הגידול להוצאות פיתוח, בהתאם לכללים המקובלים, עד לתוך הרבעון השני, בו החברה החלה בפעילות ייצור וגידול מסחרית.
רן עמיר, מנכ"ל קנאשור סיכם ואמר כי: "בשנת 2020 התחלנו את פעילות הייצור המסחרית של החברה, כאשר לראשונה רשמנו הכנסות. מוצרי החברה נמכרים כיום בכ-120 בתי מרקחת, ביניהם בתי המרקחת ברשת סופר פארם. בנוסף, חתמנו על הסכמי שת"פ בישראל, בהם: עם החברות קנדוק ובטר, ועל הסכמים ראשונים של החברה בחו"ל".
עמיר הוסיף וסיפר על התכניות שלו לשנה הנוכחית: "2020 היתה שנת הנחת התשתיות עבור החברה, כאשר 2021 צפויה להיות שנה של צמיחה עבורנו. אנו סמוכים ובטוחים שהאיכות הייחודית של החברה בתחומי הייצור, והגידול האירופוני, ימשיכו לבדל את החברה בתחום המתפתח של הקנביס בישראל ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה