השוק

אי.בי.אי: התמתנו הביקושים ברשתות השיווק; המחירים זוחלים מעלה

רשתות השיווק נהנו בשנה שעברה מביקושים ערים בשל הסגרים; השנה התמתנו הביקושים בעיקר בשל החזרה לשגרה כשהשפעה מקזזת יש להמשך המגמה של בישול בבית
ניצן כהן | 
רמי לוי, יצחק אברכהן, חגי שלום, איתן יוחננוף (צילום יחצ, סיון פרג', אסף לב, פלאש 90/ רועי אלימה, Magma Images)
האנליסטית שירה אחיעז מבית ההשקעות אי.בי.אי כותבת היום כי להערכתה ברבעון הבא, נצפה להתמתנות בביקושים ברשתות השיווק, במיוחד בשל העובדה שנקודת ההשוואה כוללת את חודש מרץ 2020, אשר במהלכו שוק מוצרי הצריכה רשם עלייה של כ-41% על רקע מגמת האגירה וההצטיידות עת התפרצות הקורונה בישראל.
"מנגד" כותבת אחיעז "ישנן מגמות חיוביות שימשיכו להערכתנו ללוות את הענף, בין היתר ניתן למנות את ריבוי משקי בית בישראל ומגמת הבישול הביתי. בתוך כך נציין כי לפי נתוני סטורנקסט נרשמה צמיחה של 5.3% בחודשים ינואר-פברואר (ביחס לתקופה המקבילה) בשוק מוצרי הצריכה בישראל, הכוללת זחילת מחירים כלפי מעלה של 0.1%".
בשבוע שעבר הסתיימה עונת הדוחות הכספיים ורשתות שיווק המזון הציגו דוחות חזקים ברבעון הרביעי של השנה, "גם הרבעון נהנו מרוח גבית בחסות הקורונה שתמכה בצמיחה. בנוסף, הצמיחה בגזרת רשתות שיווק המזון הושגה הודות להתרחבות בשטחי המסחר, בין היתר לאור רכישת סניפים מיינות ביתן או פתיחה עצמאית של סניפים, זאת לצד התרחבות בתחומים המשיקים לפעילות המזון המסורתית, דוגמת התרחבות שופרסל ורמי לוי לתחום הפארם" כותבת אחיעז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה