השוק

דירוג חברות הביטוח: איזו הניבה את התשואה הגבוהה ביותר?

עונת הדוחות הכספיים הסתיימה ונראה שתחום הביטוח שספק מכה בתקופת הקורונה התחיל להתעורר; אז איזו מניה של איזו חברת ביטוח הניבה את התשואה הגבוהה ביותר בחודש מרץ? הדירוג המלא של מניות חברות הביטוח
ניצן כהן | 
חברות ביטוח (צילום פזית עוז, מתוך אתר איילון, פייסבוק/יורם נוה)
עונת הדוחות הכספיים הסתיימה וכעת ניתן לבחון את ביצועי חברות הביטוח בשנה המטלטלת של הקורונה. השנה היו אלה חברות הביטוח שספגו את המכה הגדולה של הפסקת הטיסות לחו"ל מה שפגע בתוצאות הכספיות של סיגמנט הביטוחים לחו"ל.
המכה הזו לחברות הביטוח יחד עם מבנה הוצאות יקר פגע בביצועי המניות שלהן אבל לאט לאט התחיל המצב להשתפר וחברות הביטוח שצמצמו בשנת הקורונה את מצבת כוח האדם שלהן התחילו לעבוד כדי לפצות את עצמן על אובדן ההכנסות מהביטוחים לחו"ל.
חודש מרץ היה בסך הכל חודש חיובי בשוק ההון וחברות הביטוח היו חלק מהחגיגה, אבל הייתה זו מניית איי.די.איי שהדוחות הכספיים שלה הצביעו על ניהול מצויין והתאמה של מבנה ההוצאות למציאות. מתחילת השנה מובילה חברת אי.די.איי (ביטוח ישיר) את ביצועי חברות הביטוח כשהניבה (מתחילת השנה) תשואה חיובית של 32.5%, בחודש מרץ היא הגיע למקום השני עם תשואה חיובית של 7.3%.
 
חברת הביטוח הפניקס הניבה את התשואה הטובה ביותר בחודש מרץ עם תשואה חיובית של 12.1%, תשואה שמצביעה על אמון בתהליך ההתייעלות שעבר על החברה בשנה שעברה. מתחילת השנה הניבה מניית הפניקס תשואה חיובית של 15.5%.
מנורה מבטחים הגיעה בחודש מרץ למקום השלישי עם תשואה חיובית של 4.8% כשמתחילת השנה הניבה המניה תשואה חיובית של 22%. מגדל הניבה במרץ תשואה חיובית של 2.5% ומתחילת השנה הניבה תשואה חיובית של 3.5% כשבמקום האחרון מניית כלל ביטוח עם תשואה חיובית בחודש מרץ של 2.3%. מתחילת השנה הניבה כלל ביטוח תשואה חיובית של 9.6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה