השוק

דירוג קרנות ההשתלמות: איזו עשתה את התשואה הגבוהה ביותר?

בתי ההשקעות הפרטיים ממשיכים להוביל בתשואות של קרנות ההשתלמות ולרשימה של 5 הקרנות הטובות של החודש נכנסה גם חברת ביטוח אחת שהכניסה גם קרן נאמנות שלה לרשימת קרנות הנאמנות הטובות
ניצן כהן | 
בתי השקעות (צילום ice)
חודש מרץ היה חודש טוב בשווקים הפיננסיים. בישראל הכלכלה חוזרת לאט לאט לשיגרה, בארה"ב קצב ההתחסנות נגד קודונה מתקדם בצורה משביעת רצון אולם יבשת אירופה ממשיכה להתבוסס בקורונה.
בסך הכל בשווקים הפיננסיים ברחבי העולם מעודדים הן מהיעילות של החיסונים נגד קורונה והן מהמחויבויות של הממשלות והבנקים המרכזיים לכלכלות המקומיות וכל זה יוצר אווירה חיובית.
כמה דברים שיש לשים אליהם לב בכל הנושא של ההסתכלות קדימה על ביצועי השווקים הפיננסיים: מה שאנחנו רואים בתקופה האחרונה היא עליית מדרגה בכל הנוגע לתשואות האג"ח שמהוות נקודת יחס. המשמעות היא שאנחנו בראשיתו של תהליך שסופו עליית ריבית.
קונצנזוס התחזיות מדבר על שנה או אפילו שנתיים של עליית מדרגה בכל הנוגע לאינפלציה מה שיביא להגברת הלחץ על הבנקים המרכזיים לצמצם את המדיניות המוניטרית.
לא ניכנס לניתוח המקרו כלכלי של התהליך אבל להשפעה של התהליך הזה יש אפקט מצנן על השווקים הפיננסיים ואת זה יש לקחת בחשבון.
כל אלה משתרשרים לתשואות של החסכונות ארוכי הטווח. חודש מרץ היה חודש לא רע לקרנות ההשתלמות כשהקרן הטובה ביותר בחודש שעבר הייתה הקרן של ילין לפידות שהניבה תשואה חיובית של 2.5%, הקרן השניה הייתה הקרן של אנליסט עם תשואה חיובית של 2.45%, הקרן השלישית היא הקרן של מור עם תשואה חיובית של 2.3% וההפתעה היא קרן ההשתלמות של הראל שגם הכניסה את קרן הנאמנות הגמישה שלה לרשימה היוקרתית של מרץ, הניבה תשואה של 2% ואחריה, הקרן החמישית היא הקרן של אלטשולר שחם עם תשואה חיובית של 1.85%.
יש לציין כי מדובר בקרנות ההשתלמות במסלול כללי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה