השוק

דירוג מניות חברות הבגדים: איזו עם התשואה הגבוהה ביותר?

הישראלים חובבי קניות, עכשיו תסגרו אותם בבית לתקופה קצרה, תוסיפו לזה יום שבתון בגלל הבחירות ואת זה תטבלו עם חג הפסח וקיבלתם מבול של כסף שיוצא; מי קולט את המבול הזה? בעיקר חברות הבגדים אז איך נערכו המשקיעים למבול הזה; הדירוג המלא
ניצן כהן | 
רון רוטר, הראל ויזל, אלי שפיר (צילום אביב חופי, שוקה כהן)
כדי להבין עד כמה הישראלים חובבי קניות וקניונים צריך להסתכל על נתוני שב"א שפורסמו היום. מהנתונים עולה כי בחודש מרץ נרשם זינוק חד של 32.3% בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת חודש מרץ 2020 שבמהלכו החלו להתקיים מגבלות על פעילות המשק בשל משבר הקורונה. 
במהלך מרץ 2021, שבמהלכו היה יום השבתון בבחירות לכנסת ה-24 והרכישות לקראת חג פסח תשפ"א, הוציאו הישראלים בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 35.312 מיליארד שקל לעומת 26.688 מיליארד שקל במרץ 2020. במרץ 2019 סכום ההוצאות הכולל בכרטיסי אשראי הגיע ל-26.499 מיליארד שקל.
מניות הבגדים מאז הסרת הסגר.jpg" />
אחד היעדים של אותה חגיגת קניות אלה חברות הביגוד. ונראה שהמשקיעים בשוק ההון זיהו את המגמה הזו והצטיידו במניות של החברות האלה, רגע לפני ההתפוצצות שבשילוב של יציאה מסגר, יום שבתון של הבחירות וחג הפסח.
הסגר השלישי נגמר ב-7 בפברואר, הבחירות היו ב-23 במרץ וחג הפסח התחיל ב-27 במרץ כך שאנחנו מדברים על כמעט חודשיים שהציבור מסתער על הקניונים וחנויות הבגדים ויוצר הר געש במניות הרלוונטיות.
מניית גולף השיגה מאז ה-7 בפברואר תשואה חיובית משמעותית של 48% כשאחריה מניית פוקס השיגה תשואה חיובית מרשימה של 31%, מניית קסטרו הניבה באותה תקופה תשואה חיובית של 13% ומניית המשביר לא הניבה תשואה כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה