השוק

כמה הרוויח מי שהאמין בליאורה עופר מאז החלה חגיגת הקניות?

מאז הוסר הסגר השלישי החלה חגיגת קניות שיוצרת הר געש של מזומנים; ליאורה עופר הייתה בליבת משבר הקורונה והיא גם בליבת החזרה לשגרה; אז כמה הרוויח מי שהאמין בה?
ניצן כהן | 
ליאורה עופר (צילום פלאש 90 מארק ניימן לעמ)
הישראלים חובבי קניונים וחובבי קניות. בתחילת משבר הקורונה, וככל שהתעצם המשבר נראה היה כי עולם הקניונים עומד לחטוף מכה שלא חלם עליה. הציבור חשש להיכנס למרחבים סגורים והעדיף את המרכזים הפתוחים על פני הקניונים.
חברות הקניונים נאלצו להקל על השוכרים כדי לשמר אותם וזה עלה לא מעט כסף. הדוחות של חברות הקניונים לשנת 2020 הראו שהפגיעה לא גרמה לנטישה של שוכרים אלא לפגיעה נקודתית בהכנסות, פגיעה שניתן בנקל להתגבר עליה.
והנה, בתחילת חודש פברואר האחרון הוסר הסגר השלישי ונראה שהביטחון העצמי של הישראלים חוזר אליהם והם נוהרים לקניונים.
שתי חברות שולטות בתחום הקניונים בישראל: מליסרון שבשליטת ליאורה עופר ומחזיקה בשורה של קניונים אטרקטיביים ועזריאלי שבשליטת דנה עזריאלי שפועלת כבר תקופה לגוון את פרוטפוליו ההשקעות שלה למרכזי DATA, דיור מוגן וכד'.
מאז חודש פברואר התפרץ הר געש של שקלים בקניונים שילוב של יציאה מסגר, יום שבתון בגלל הבחירות וחגיגת הקניות של חג הפסח גרמו לישראלים לנהור לקניונים ולקנות, לקנות הרבה וזה אמור לבוא לידי ביטוי בתוצאות של חברות הקניונים.
הפוטנציאל שגלום בעולם הקניונים לא נעלם מעיני המשקיעים בשוק ההון שיכולים להיחשף לעולם הזה דרך המניות. והנה מאז שיא המשבר זינקה מניית מליסרון (קניוני עופר) ביותר מ-40% כשמאז שהחלה החזרה לשגרה ב-7 בפברואר עלתה המניה בכ-6%, אז למעשה מי שהאמין בליאורה עופר בשיא המשבר הרוויח 40% ומי שהאמין בה מיד לאחר כהסרת הסגר השלישי הרוויח 6%, לא רע בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה