השוק

רשימת פורבס: הילד הזה הוא המיליארדר הצעיר בעולם

רשימת פורבס שפורסמה שבוע שעבר משקפת שיאים חדשים בעולם המיליארדרים. הרשימה ארוכה משנים קודמות, בייג'ין עוקפת את ניו-יורק וגם בגזרת גילאי המיליארדרים יש הפתעות. מיהו הצעיר העשיר בעולם ועל כמה נעמד הונו?
מערכת ice |  2
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
מה עושה ילד עם מיליארד דולר? ועם שלושה מיליארד? דיוויד להמן בן ה-18 מגמניה הוא המיליארדר הצעיר ביותר לפי דירוג המיליארדרים השנתי של מגזין פרוברס, שפורסם אתמול בפעם ה-5. הונו של להמן נאמד ב-3.3 מיליארד אותם הרוויח בירושת מניות של רשת הפארם הגרמנית  DM-drogerie market מאביו והוא ממוקם במקום ה-925 ברשימה של פורבס.
רשת DM היא רשת הפארם והבריאות הגדולה בגרמניה ומונה כ-2,000 סניפים ברחבי גרמניה. להמן הבן והאב לא מוכרים ולא ידוע עליהם הרבה, והם לא קשורים לבעלי החברה מעבר להחזקת מניותיה. 
עוד מהצעירים המיליארדרים: במקום השני של להמן לצעירים המיליארדרים בעולם, הסיני בן ה-24 וונג זלונג. הונו של זלונג עומד על 1.5 מיליארד דולר. את המקומות השלישי והרביעי לקחו יחד שתי האחיות  הנורווגיות אלכסנדרה וקטרינה אנדרסון, בנות 24 ו-25, שוייה של כל אחת מהן הוא 1.4 מיליארד. 
האחיות אנדרסון מחזיקות בחלק מחברת Ferd, החברה של משפחתן שעוסקת בהשקעות ושוויה מאות מליוני דולרים 
המיליארדרית הצעירה בעולם שעשתה הונה בזכות עצמה בשנת 2019 – אז הייתה בת 21 לא מופיעה ברשימה השנה. היחיד שבנה את הונו לבד והתווסף לדירוג השנה הוא אוסטין ראסל בן ה-26, שוויו כ-2.4 מיליארד דולר. ראסל ייסד את חברת הסטארט-אפ Luminar, המייצרת חיישנים למכוניות עם נהיגה אוטונומית והוא אחד מעשרה מיליארדרים חדשים שנוספו לרשימה באמצעות חברות ספאק.

נתוני המיליארדרים השנה הגיעו לשיאים חדשים, בשנה החולפת נוצר מיליארדר חדש בעולם מדי 17 שעות, והמיליארדר הצעיר ביותר בעולם הוא נער בן 18 מגרמניה. בנוסף עולה מהרשימה השנתית של כתב העת כי בייג'ין עקפה את ניו יורק כבירת המיליארדרים העולמית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כותבים "נאמד"
    אחד שיודע לכתוב 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא "בכמה הוא נעמד"
    סגור
  • 1.
    ההוא מגרמניה זה לא האחד שאביו נהרג בתאונה?
    אחת 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נוצר מיליארדר חדש כי אביו נהרג, לא הייתי מגדירה את זה כ"מידי 17 שעות נוצר מיליארדר חדש" אולי יורש חדש.
    סגור