השוק

פנאקסיה תציג הכנסות של 19 מיליון שקל ברבעון הראשון; המניה עולה בכ-4.5%

הכנסות פנאקסיה ברבעון הראשון יכללו את ההכנסות מיצוא קנאביס רפואי לגרמניה, בו החלה החברה בסוף 2020 וכן את ההכנסות מיצוא קנאביס רפואי לקפריסין בו החלה החברה במהל הרבעון 
ניצן כהן | 
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל (צילום חן גלילי)
חברת הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, פנאקסיה מעריכה כי תציג הכנסות של כ-19 מיליון ש"ח לפחות ברבעון הראשון של השנה. תחזית ההכנסות משקפת עליה של מעל 50% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד ועלייה של 12% בהשוואה להכנסות הרבעון הרביעי של 2020. 
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה יכללו את ההכנסות מיצוא קנאביס רפואי לגרמניה, בו החלה פנאקסיה בסוף 2020 ואת ההכנסות מיצוא קנאביס רפואי לקפריסין בו החלה החברה במהלך הרבעון הראשון של השנה.
כאמור, ברבעון הראשון של 2021 נבחרה החברה כספק מוצרי קנאביס רפואי על ידי ממשלת קפריסין והחלה החברה ביצוא של מוצריה לקפריסין. המוצרים נמכרים על ידי פנאקסיה ישירות לממשלת קפריסין, אשר מעבירה אותם לבתי המרקחת לצורך ניפוקם כנגד מרשם רופא.
דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו גאים לסיים את הרבעון הראשון של שנת 2021 עם הכנסות שיא וצמיחה דו ספרתית ביחס לרבעון הקודם והמקביל אשתקד. תוצאות הרבעון משקפות את הפירות הראשונים במימוש אסטרטגיית היצוא של פנאקסיה, עם תחילת מכירות של מוצרי הפרימיום שלנו בגרמניה ובקפריסין.
"מדובר בשני שווקים מעוטי שחקנים, אשר כמקובל ברב מדינות אירופה, מוסדרים על ידי רגולציה מחמירה ומחייבים הנפקת מוצרי קנאביס רפואי למטופלים על פי מרשם רופא למותג ספציפי. אנו ממוקדים בהעמקת החדירה ברבעונים הבאים לשווקים אלה ולשווקים נוספים באירופה, לצד התמקדות בייצור מוצרים למגזר הפרימיום לשוק המקומי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה