השוק

חברת הביטוח הראל: האג"ח האלה נסחרות בתשואות מעניינות

בחברת הביטוח מעריכים שפתיחת הכלכלה הישראלית תתמוך במניות הפיננסים שנסחרות במכפיל הון ממוצע של פחות מ-1; ענף הנדל"ן ממשיך ליהנות מהביקושים לדירות
ניצן כהן | 
עליות בבורסה (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
חברת הביטוח הראל מעריכה היום שפתיחת הכלכלה הישראלית תתמוך במניות המערכת הפיננסית שנסחרות במכפיל הון ממוצע של פחות מ-1. "מדובר במכפיל הון נמוך בהשוואה גלובלית והן ביחס למכפילים ההיסטוריים של המערכת עצמה".
באשר לפיזור הגיאוגרפי ממליצים בהראל על השוק האמריקאי עם התמקדות בחברות השילוח שנהנות מהגאות במכירות האונליין ומעיכובים במשלוחים הימיים. חברות הכלכלה הירוקה וה-ESG שנהנות מהזרמות הכסף של ממשל ביידן עם דגש על כלי רכב חשמליים.
באשר לשוק האג"ח, ממליצים בהראל על אגרות החוב צמודות המדד שצפויות ליהנות מביקושים גבוהים בגלל מדדי המחירים לצרכן שצפויים להיות גבוהים בחודשים הקרובים. בהראל מעריכים שאגרות החוב coco (אגרות החוב של הבנקים שמצוידות במנגנון קיפול) נמצאות כרגע בהזדמנות על רקע השיפור הצפוי בביצועי הבנקים כשהאפיק עשוי ליהנות גם מהשינויים במשקלות של מדדי התלבונד.
באשר להשקעה במטבע חוץ, מעריכים בהראל, כי להשקעה בדולר יש כיום יתרון בשל מתאם הפוך של הדולר לרוב נכסי הסיכון. בהינתן תשואות האג"ח הישראלי הגבוהות מאלה האמריקאיות הרי שניתן לייצר חשיפה דולרית לאג"ח ישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה