השוק

סיילספורס פותחת מחדש היום את משרדיה בישראל

ענקית הענן סיילספורס פותחת מחדש את משרדיה בישראל תחת המודל החדש "הצלחה מכל מקום". משרדי החברה בישראל הראשונים להיפתח מבין נציגויות החברה במזרח התיכון, אירופה וארה"ב

בן רז | 
משרדי הייטק (צילום unsplash)
סיילספורס הכריזה היום (שני) על תהליך הפתיחה מחדש של משרדיה ברחבי העולם תחת מודל העבודה החדש של החברה "הצלחה מכל מקום", כאשר המשרדים הראשונים להיפתח מבין נציגויות החברה במזרח התיכון, אירופה וארה"ב הם משרדיה בתל אביב, ישראל.
נשיא ומנכ"ל תחום משאבי האנוש בסיילספורס העולמית, ברנט היידר, אמר כי "קשה להאמין שרק לפני שנה התחלנו במסע שישנה לנצח את איך שיראה העתיד שלנו. זו הייתה שנה שהתאפיינה במשברים מרובים וניצחונות קטנים. כאשר נגיף הקורונה החל להתפשט ברחבי העולם, סגרנו במהירות את כל המשרדים שלנו ברחבי העולם והעברנו את 54,000 העובדים שלנו באותה תקופה לעבודה מהבית. כעת, הגענו לציון דרך קריטי במסע ואנו מתחילים לפתוח מחדש את משרדינו בארה"ב וברחבי העולם".
מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל, אפי כהן אמר כי "אנו גאים על פתיחתם של המשרדים בישראל כאחד המשרדים המובילים והראשונים להיפתח בעולם, אנו מחכים ומצפים לחזרתם של העובדים למשרדים בתל אביב ובטוחים שהמודל החדש של סיילספורס להצלחה מכל מקום יהווה קרקע להמשך עבודה יעילה ומיטבית, כפי שהייתה גם במהלך השנה".
המשרדים הראשונים להיפתח מבין משרדי החברה בארה"ב במאי הקרוב יהיו מגדלי סיילספורס בסן פרנסיסקו, אשר מהווים את מטה החברה והמשרדים המרכזיים והגדולים ביותר, וכן משרדי החברה הנוספים בפאלו אלטו ואירוויין, קליפורניה. עם זאת ולמרות החזרה החלקית למשרדים, היום האריכה החברה עבור עובדיה את האופציה לעבוד מהבית עד ה-31 בדצמבר 2021.
זוהי לא ההתחלה של תהליך פתיחת המשרדים בחברה, סיילספורס כבר פתחה בשנת 2020 חלק ממשרדיה באזור אסיה והפסיפיק, ביניהם משרדיה בסין, הונג קונג, קוריאה ואוסטרליה. כמו כן, מאז תחילת המגיפה העסיקה בבטחה עובדים חיוניים במשרדים באופן קבוע לצורך שגרת עבודה שוטפת. החברה מבצעת תהליך הפקת לקחים בהתבסס על המשרדים שכבר נפתחו בהצלחה ומיישמת את הלקחים בפתיחה המחודשת של משרדיה בארה"ב וברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה