השוק

אהוד ברק בדרך לנאסד"ק? הצעד הבא של ראש הממשלה לשעבר באינטרקיור

יו"ר הדירקטוריון וחברת הקנאביס הגישו בקשה לרישום המניות בבורסה האמריקאית, הרישום ב-NASDAQ יאפשר את המשיך הרחבת בסיס המשקיעים וקידום מנועי צמיחה משמעותיים נוספים
כפיר אדר | 
אהוד ברק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
חברת אינטרקיור, שבראש הדירקטוריון שלה עומד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מדווחת על הגשת בקשה לרישום מניותיה בבורסה הראשית בנסדא"ק האמריקאית תחת הסימבול (INCR NASDAQ:). הבקשה הינה בהמשך ישיר לפעולות החברה בקשר לעסקת המיזוג עם ה-SPAC. 
תחילת המסחר בבורסות הראשיות, TSX והרישום הצפוי בבורסת הנסדא"ק, יאפשרו לאינטרקיור להרחיב את בסיס המשקיעים, ולבסס מנועי צמיחה גלובליים משמעותיים להמשך תנופת הצמיחה והרחבת הפעילות.
אינטרקיור הציבורית, החברה האם של קנדוק המחזיקה ב-100% ממניותיה, דיווחה ברבעון הרביעי של 2020 על תוצאות שיא עם צמיחה מואצת של פי 15 במכירות הרבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ושל מעל 20% בהשוואה לרבעון הקודם. במהלך הרבעון הרביעי המשיכה מגמת הביקושים גבוהים לקווי המוצרים האיכותיים של קנדוק.
החברה השלימה הסכם מיזוג עם חברת Subversive Acquisition במסגרת עסקת ספאק. המיזוג מייצג שווי של 300 מיליון דולר לבעלי המניות של אינטרקיור המהווה הצפת ערך נאותה והבעת אמון ביכולות ובחזון החברה. כחלק מהשלמת המהלך, אינטרקיור צפויה להתחיל להיסחר בבורסה הראשית בטורונטו (TSX) ולהירשם למסחר גם בבורסת הנאסד"ק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה