השוק

Foot Locker העולמית לקחה לעצמה נתח קטן מחברת הבת של FOX

חברת ההלבשה האמריקאית התקשרה בהסכם עם ריטיילורס מקבוצת פוקס של הראל ויזל, לרכישה של 10% מהון המניות. ויג'יי טאלוור, סגן נשיא סגן נשיא החברה: "מצפים להמשיך את השותפות החזקה שלנו"

כפיר אדר | 
צילום פוקס עריכה אייס
קבוצת FOX וחברת הבת ריטיילורס, הודיעו היום (שלישי) על חתימת הסכם עם פוט לוקר העולמית. השותפות בין פוט לוקר לריטיילורס מקבוצת פוקס החלה בשנת 2017, עם ההתקשרות בהסכם רישיון בלעדי להפעלת רשת חנויות של פוט לוקר בישראל.
ב-2018 נפתחה החנות הראשונה בארץ ונכון להיום לרשת כ-65 חנויות בפריסה ארצית. עם ההתפתחות המהירה וההצלחה הגדולה של הרשת ובניית המותג בישראל, הורחב שיתוף הפעולה בין הצדדים, ובין היתר, בשנת 2020 נחתמו הסכמי רישיון ושיתוף פעולה ביניהם להקמה ופתיחה של חנויות תחת המותג פוט לוקר באירופה. באוקטובר 2020 החלה ריטיילורס להפעיל שבע חנויות של פוט לוקר באירופה: 5 חנויות בפולין ושתי חנויות בהונגריה וחנויות נוספות צפויות להיפתח בשנה הקרובה.
ויג'יי טאלוור, סגן נשיא פוט לוקר העולמית ומנכ"ל החברה באירופה, אפריקה והמזה"ת: "אנו מצפים להמשיך את השותפות החזקה שלנו עם ריטיילורס ותוכניות הפיתוח שלה בארץ ובעולם, יחד עם הניסיון והמצוינות של הנהלת החברה בתחום הריטייל". הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת פוקס הוסיף: "ההתקשרות בהסכם השקעה של פוט לוקר העולמית בחברת ריטיילורס היא הבעת אמון אדירה בחזון של ריטיילורס ובהנהלתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה