השוק

סופרקום זוכה בפרויקט חדש בקליפורניה המוערך עד 4 מיליון דולר

החברה המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות אבטחה, אימות וזיהוי דיגיטלי לממשלות, זכתה באמצעות חברת הבת שלה בפרויקט במדינת החוף בארה"ב, במסגרתו תספק שירותי מעקב ושיקום לאסירים צעירים משוחררים
מערכת ice | 
אורדן טרבלסי (צילום נתנאל טוביאס)
סופרקום, המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות אבטחה, אימות וזיהוי דיגיטלי לממשלות, הודיעה כי זכתה לאחרונה באמצעות חברת הבת בבעלותה בפרויקט חדש בקליפורניה. במסגרת הפרויקט תספק שירותי מעקב ושיקום לאסירים צעירים משוחררים בשווי של כ-4 מיליון דולר. פרויקטים מהסוג הזה, נועדו לתמוך ולשקם את אותם אנשים שסיימו תקופת כליאה ממושכת, על ידי אספקת שירותים אינדיבידואלים התורמים לשילובם חזרה בקהילה ומניעת חזרתם לפשע.
הפרס הוא תוצאה של זכייה בתהליך הצעה תחרותי רשמי המנוהל על ידי המחוז. שווי פרויקט חדש זה מוערך בכ-4 מיליון דולר, שנפרס על פני תקופה של 5 שנים. הזכייה מורכבת מתקופת זמן ראשונית שתיערך שנתיים עם שלוש הארכות אופציונליות לשנה, והוא צפוי לייצר הכנסות חוזרות שנתיות של כ-800 אלף דולר. הזכייה במכרז תעבור תהליך אישור במחוז כמקובל ויתקיים משא ומתן לפני ביצוע החוזה והפעלת הפרויקט. הפרויקט צפוי לתחיל בקיץ 2021.
אורדן טרבלסי, ומנכ"ל סופרקום: "זכייה זו היא עדות לניסיון המוצלח שלנו בעבודה עם רשויות אכיפת החוק והבטיחות הציבורית במטרה לתת טיפול ושירותים, ולשנות את חייהם של אסירים משוחררים".
"בכל פרויקט חדש, אנו מרחיבים את הפלטפורמה שבאמצעותה אנו יכולים להציע מגוון רחב של שירותים וטכנולוגיה. אנו מתמודדים במכרזים של פרויקטים חדשים נוספים ברחבי העולם ומצפים להמשיך ולסייע לממשלות וקהילות רבות ככל הניתן", סיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה