רכילות עסקית

מיהו איש העסקים שבדרך לרכוש את הפועל תל אביב?

איש העסקים שהיה בעבר בחובות של מיליונים ואך הוציא על כך ספר, ירכוש את חלקו של זאב גרינברג המחזיק בכ-25% מבעלות הקבוצה בסכום של 2 מיליון שקל. מיהו אוהד הקבוצה שהגשים את חלומו?
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
איש העסקים, שי שצברג, ירכוש את חלקו זאב גרינברג בהפועל תל אביב בעסקה שתחתם ככל הנראה כבר בשבוע הבא. שצברג עדכן כבר בשבוע שעבר ברשתות החברתיות את האפשרות כי ירכוש את הקבוצה אותה הוא אוהד וכתב: "הפועל זה הלב שלי, בעזרת השם שזה ייצא לפועל".
כאמור, שצברג ירכוש את חלקו של גרינברג, אחד מבעלי קבוצת הפועל תל אביב שכבר תקופה ארוכה מעוניין לעזוב את המועדון ולמכור את החלק שברשותו. מצב הקבוצה וההפגנות שמתנהלות מחוץ לביתו זירזו את העסקה.
גרינברג שמחזיק ב-25% מבעלות המועדון ועתיד למכור בימים הקרובים את חלקו לשי שצברג בעסקה של למעלה מ-2 מיליון שקל.
איש העסקים, שי שצברג בן ה-39, אוהד הקבוצה ומתעסק כיום בתחום המדיה, מרקטינג והנדל"ן. מבעלי הערוץ "TV GRAM" ובעל תוכנית ברדיו צפון 104.5FM, "עלות השער עם שי שצברג". איש העסקים היה בעבר בחובות עד כדי מצב של כמעט פשיטת רגל אך לבסוף החזיר את כל חובותיו. הוא אף כתב על כך ספר "עוף החול".
נכון לרגע זה, טויוטת החוזה הועברה אך עדיין לא התבצעה החתימה הרשמית. ברגע ששצברג וגרינברג יחתמו על העברת הבעלות, שי שצברג יצטרף לבעלות הקבוצה ויהיה שותף יחד עם האחים ניסנוב ומאיר תושב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה