רכילות עסקית

סטטיק התחתן, עם מי רוני מאנה חגג ומה קרה לאופירה אסייג?

בחתונת הברנז'ה הגדולה שהתקיימה אתמול ברקע השבעת הממשלה נכח אורח אחד שלא ברור את מה הוא חגג יותר, אבל הקפיד כרגיל להצטלם עם החשובים לו, רק איפה אופירה אסייג?
מערכת ice |  3
רוני מאנה (צילום מסך אינסטגרם)
אתמול, ברקע השבעת הממשלה החדשה התקיים אירוע ברנז'אי מסוג אחר - החתונה של לירז רוס, "סטטיק" מהצמד המוכר סטטיק ובן אל. סטטיק נישא לבת זוגו שרית פולק לאחר שחתונתם נדחתה מסר פעמים בגלל מגיפת הקורונה. את האירוע הפיקה הכלה בעצמה.
בין האורחים נכח גם רוני מאנה, שהחתונה המציאה לו, כנראה, עוד סיבה לחגוג את ירידתו של בנימין נתניהו מכס ראש הממשלה לאחר 12 שנים. מאנה תיעד את האירוע בסטורי שלו בהתלהבות כשהוא מצטלם עם שלל האורחים שהגיעו לחגוג וכתב, "מזל טוב חבר יקר, "שתהיו שמחים ומאושרים". באירוע כידוע נכחו מאות ברנז'אים - עם מי בחר מאנה לתעד את האירוע בסטורי שלו?
הסטורי של מאנה לתיעוד האירוע מתחיל עוד לפני החתונה כשהוא כותב, "יום חג היום, בדרך לאירוע". בהמשך העלה מאנה תמונה עם ח"כ לשעבר בוגי יעלון שנתן לו סיבה נוספת לציין את החגיגה האמיתית מבחינתו היום, "חוגגים בחתונה של סטטיק את ממשלת השינוי" וציין, "אין על בוגי. חבר/אח". גם מיכל הקטנה ובעלה ניר זכו גם הם לייחוס, "מיכל הקטנה וניר אחים שלי". גם סטפאן זכה לסלפי. גל גברעם העלתה תמונה שלה עם תום חיימוב ועם מאנה לסטורי. השף מושיק רוט זכה גם להצטלם עם הזוג המעושר.
גם אופירה אסייג נכחה בחתונה. מאנה ואסייג חברים כידוע, כשמאנה עצמו מרבה לתייג אותה בסטוריז בדרך כלל ולהרעיף עליה מחמאות וייחוסי קרבה. הפעם אסייג בלטה בהעדרה מתיעודיו של מאנה מהאירוע. גם אצל אסייג לא ראינו התייחסות למאנה. בחירה סתמית או שצריך להסיק משהו?
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוני מאנה
    דודו פיק 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש קטן עם צל גדול שמחפש כל הזמן להיות באור התקשורת, מנסה לצייר את עצמו כאיש עסקים והמציאות רוקה מהתדמית
    סגור
  • 2.
    איש קטן ועלוב (ל"ת)
    ליזט 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רוני
    שלום 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחלת לצאת עם בנות מהגן של הבת שלך חחחחחח פשוט בדיחה
    סגור