בריאות

חברת פודטק הודיעה על הסכם ייעוץ עם פרופסור לובצקי

חברת הפודטק Wilk דיווחה לבורסה לניירות ערך על "הסכם ייעוץ" עם פרופסור לובצקי, מומחית ברפואת ילדים ומנהלת מחלקת ילדים במרכז הרפואי סוראסקי, שתעניק שירותי ייעוץ לחברה
מערכת ice | 
פרופסור רונית לובצקי (צילום מירי גטניו)
חברת הפודטק Wilk דיווחה השבוע לבורסה לניירות ערך על "הסכם ייעוץ" עם פרופסור רונית לובצקי שבבסיסו תעניק פרופ' לובצקי, מומחית ברפואת ילדים, מנהלת מחלקת ילדים ומנהלת המרפאה לתזונה וטיפול בהשמנת יתר בילדים, ביה"ח "דנה – דואק" לילדים, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי, שירותי ייעוץ לחברה.
כמו כן, לפרופ' לובצקי מומחיות בכל הנוגע לתזונת תינוקות והינה יועצת מובילה בתחום. בעזרת ניסיונה  זה תעזור לובצקי לחברה להוביל מחקרים, אפליקציות וסקירות מדעיות של אותם רכיבי חלב אם שיפותחו במעבדות החברה.
 
לובצקי  מצטרפת לוועדה המייעצת של החברה בה חברים ברוס ג'רמן, יועץ בתחום המדעי של חלב וחלב אם מתורבת, יעל רבהון, מייסדת ומנכ"לית אבוט לשעבר ובעלת ניסיון בתחום הפארמה והתזונה הרפואית וקווין ניקולאס מדען החוקר את התפתחות ההנקה. 
תומר אייזן מנכ"ל Wilk: "הצטרפותה של פרופ' רונית לובצקי מהווה תרומה משמעותית לחברה וחיזוק נוסף לוועדה המייעצת של החברה, כאשר לכל אחד מהחברים ניסיון וידע רב במגוון תחומים אשר בעזרתם יובילו את החברה להישגים עתידיים.   מחקריה וניסיונה העשיר יאפשרו ל Wilk  לפתח אפליקציות חיוניות המיועדות לפורמולות של תינוקות המבוססות על הטכנולוגיה הקיימת בחברה, זאת בנוסף לפיתוחים הקיימים כיום הפונים בעיקר לתחום תעשיית המזון. אני מאחל בהצלחה לה ולנו".
פרופ' רונית לובצקי: "אני שמחה מאוד להימנות על הצוות המייעץ של חברת Wilk. עצם המחשבה שאימהות והורים שלא יכולים להניק יוכלו להזין את התינוקות שלהם בחלב אם, במידה והפיתוח יצליח, הינה בשורה למיליוני הורים ברחבי העולם בנושא שעד לא מזמן נראה לרבים מאתנו כמדע בדיוני. המשימה ש Wilk לקחה על עצמה דורשת אחריות עצומה והתמודדות עם אתגרים רפואיים ומדעיים. כיועצת מדעית אסייע בהכוונת אנשי הפיתוח לסיוע ומתן מענה לצרכים הרפואיים החשובים המגיעים משטח תזונת התינוק ובריאותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה