חדשות

יו יו יו תפריט קיץ: סאבלימינל יוביל קמפיין לרשת 'מנטה'

רשת חנויות הנוחות 'מנטה' יוצאת בקמפיין טלוויזיה, רדיו ומדיה חברתית, להשקת תפריט הקיץ בהשקעה של 2 מיליון ש' באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI. סאבלימינל יוביל את הקמפיין עבורו כתב גם שיר, והוא יקבל עפ"י הערכות כמה עשרות אלפי שקלים.

כתבי אייס | 
סאבלימינל מתוך הקמפיין ל'מנטה' (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה