חדשות

עוד קמפיין ל-Switch מוני מושונוב - בשווי 1.5 מיליון שקל

חברת Switch - המיזם האינטרנטי לרכישת ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל יוצאת בקמפיין חדש בכיכוב מוני מושנוב. הקמפיין יעלה לאוויר בימים הקרובים באמצעות סוכנות OPEN וסוכנות HOOLIGANS שאחראית על גזרת הדיגיטל.
משה בנימין | 
מושונוב. קמפיין Switch (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה